Gå til innhold

Intense Smerter Nedre del av Mage

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går da jeg skulle reise meg opp fra kjøkkenstolen fikk jeg intense smerter i nedre høyreside av magen, klarte ikke stå på høyre fot pga smertene.

Jeg får også smerter i hele nedre del av magen ved raske/brå bevegelser..

I dag fikk jeg INTENSE smerter i nedre del av mage + rygg, jeg satt bare stille da det plutselig kom.. Kjentes ut som jeg holdt på og svime av.

Noen som har vert borti lignende før???

Mensen er lige rundt hjørnet, har regelmessig menstrasjon, men de mensen smertene som kommer er overhode ikke så kraftige som det jeg har opplevd i går og i dag.

Anonymous poster hash: acb57...204
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du ikke pleier å ha slike smerter før-under-etter mensen, så ville jeg bestilt en time hos lege. Det kan jo være noe så enkelt som om at du tilfeldigvis denne gangen har skikkelige mensensmerter, men samtidig kan det ligge en annen årsak bak det. En lege har nok mye mer peiling enn oss på forumet her, og vil evt. henvise deg videre dersom h*n selv ikke finner årsaken.

Lykke til :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ringe legen min og høre :)

Har også veldig rar kroppstemperatur, noen minutter føler jeg meg syk og ligger og kaldsvetter, i det neste jeg er kjempe varm.. Er også veldig trøtt om dagene, men det tror jeg har mest med at jeg begynner og bli sliten av regn og kald vær! :)

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor Starter Du Hvert Ord Med Stor Bokstav I Overskriften?

Anonymous poster hash: 4cf1b...524
AnonymBruker
Skrevet

Så flott at du legger merke til detaljer :)

Tror muligens det har kommet av seg selv? Hvis ikke har jeg nok gjort det uten og tenke meg om! :o)

AnonymBruker
Skrevet

Har det noe å si? Folk henger seg opp i alt..

Men jeg opprettet et innlegg her i går, pga at jeg har følt meg slapp og trøtt i flere dager. + at kroppstempraturen ikke er normal da jeg plutselig kan fryse, andre sekundet svetter jeg.. Aner ikke hva det er. Men jeg har ikke smerter.

Anonymous poster hash: b8325...6b1

AnonymBruker
Skrevet

Har det noe å si? Folk henger seg opp i alt..

Men jeg opprettet et innlegg her i går, pga at jeg har følt meg slapp og trøtt i flere dager. + at kroppstempraturen ikke er normal da jeg plutselig kan fryse, andre sekundet svetter jeg.. Aner ikke hva det er. Men jeg har ikke smerter.

Anonymous poster hash: b8325...6b1

Ja, det er feil og ser bare dumt ut. Skjønner heller ikke vitsen med å skrive sånn.

Skrevet

Har sånn selv, men bare når jeg bruker stamme bukser.. Det strammer så mye at jeg ikke kan strekke meg bakover uten at det plutselig gjør utrolig vondt.. Men når jeg knepper opp bukseknappen føles det mye bedre. :) prøver å bruke så mye strømpebukser og skjørt så mulig, siden det ikke er like stramt som bukser.

AnonymBruker
Skrevet

Har sånn selv, men bare når jeg bruker stamme bukser.. Det strammer så mye at jeg ikke kan strekke meg bakover uten at det plutselig gjør utrolig vondt.. Men når jeg knepper opp bukseknappen føles det mye bedre. :) prøver å bruke så mye strømpebukser og skjørt så mulig, siden det ikke er like stramt som bukser.

I går hadde jeg en veldig løs kosebukse på meg. Så tror ikke det er det som er problemet! :)

Går helst med "stetchy" bukser jeg, sånne med høye liv og glidelås på rumpa, de er veldig gode og ha på :)

-TS

Gjest Ravna
Skrevet (endret)

.

Endret av Ravna
AnonymBruker
Skrevet

Cyste på eggstokken?

Anonymous poster hash: bce82...4f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...