Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En person har de siste dagene skrevet 50-60 meldinger til meg, om et familiemedlem. Meldingene inneholder trusler om at mitt familiemedlem trenger en omgang juling, at familiemedlemmet er psycho, bitch osv..

At det er synd på meg som er i familie med dette mennesket osv..

Jeg har kun skrevet en melding tilbake om at det er synd at situasjonen er blitt slik, og at jeg ikke ønsker å delta da jeg ikke har noe med det å gjøre. Jeg har heller ikke fortalt familiemedlemmet mitt om dette, da jeg ikke tror det er hensiktsmessig.

Det virker som om det ikke slutter, som om denne personen skriver styggere og styggere ting så jeg skal reagere. Og at om jeg svarer, så har jeg bare putter på en femmer for at h"n skal slenge mer dritt.

Jeg blir veldig sliten, og lei meg..

Hva skal jeg gjøre? Gå til politiet?

Anonymous poster hash: 36ce7...daf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest constance90
Skrevet

Er det SMS eller på facebook? Si til vedkommende at hvis han ikke gir seg så blir du nødt til å anmelde han for trakassering. Bruk det som en trussel foreløpig.

Er det på facebook så kan du skjule meldingene. Hvis du har samsung mobil kan jeg hjelpe deg å sperre slik at du ikke mottar meldinger

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du telenor abonnement, kan du ringe kundeservice og aktivere mobbefilter.

Anonymous poster hash: 68ce3...31e
Skrevet

Jeg syns du bør gå til politiet. En person som holder på slik er ikke mentalt stabil.

Hvis vedkommende gjør alvor av noen av tusselene og du har vært passiv vil du

komme til å bebreide deg selv.

• Liker 8
Skrevet

Ja det er jeg ganske sikker på at det er

AnonymBruker
Skrevet

Er det en jente eller en gutt som sender meldingene?

Er det helt utelukket at familiemedlemmet ditt har pushet vedkommende over kanten, foreksempel ved å mobbe eller lyve om han/henne?

Jeg ville ha informert henne om hva som skjer.

Anonymous poster hash: 5c992...472
AnonymBruker
Skrevet

En person har de siste dagene skrevet 50-60 meldinger til meg, om et familiemedlem. Meldingene inneholder trusler om at mitt familiemedlem trenger en omgang juling, at familiemedlemmet er psycho, bitch osv..

Jeg har kun skrevet en melding tilbake om at det er synd at situasjonen er blitt slik, og at jeg ikke ønsker å delta da jeg ikke har noe med det å gjøre. Jeg har heller ikke fortalt familiemedlemmet mitt om dette, da jeg ikke tror det er hensiktsmessig.

Det virker som om det ikke slutter, som om denne personen skriver styggere og styggere ting så jeg skal reagere. Og at om jeg svarer, så har jeg bare putter på en femmer for at h"n skal slenge mer dritt.

Jøssenam...

Har du forsøkt å si at du helst ikke vil motta disse meldingene? Hvis det er trusler så ville jeg advart den det gjelder, og vurdert å ringe politi ja.

Anonymous poster hash: 80956...047

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns du bør informere dette familiemedlemmet om hva som skjer, og si at du ikke vil dras inn i dette. Og dersom det kommer flere meldinger, skriv at du vil gå til politiet om ikke vedkommende slutter med dette.

Anonymous poster hash: 1745c...09e

Gjest Coolaid
Skrevet

Ta vare på alle meldinger og annen dokumentasjon. Ta det med til politiet. De foretar en trusselvurdering, du anmelder forholdet.

Gjest Nanna87
Skrevet

Selvfølgelig er det trakassering! Gjør noe med det å ta ansvar.

AnonymBruker
Skrevet

Har du gjort noe med problemet?

Anonymous poster hash: 1745c...09e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...