Gina9 Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Hei Har så og si ikke datet på ca 5 år. Har vært opptatt med å være alenemor Men nå tenkte jeg det var på tide, men syns det er lite å finne der ute.. Sukker, møteplasser etc syns jeg er sørgelige greier. De fleste som er der inne på min alder (har akkurat bikket 40) virker ganske merkelige. Menn 40+ med bilde av seg selv i bil, på motorsykkel, halvnaken etc., og som søker damer i aldere 18-25 er definitivt ikke min greie. Jeg likte heller ikke disse mennene da jeg selv var 18-25 Testet ut Tinder en stund også men syns den appen fungerte dårlig. Liker heller ikke appen skal ha tillatelse til å endre innholdet på mobilens minnekort uten at de spesifiserer hva slags endringer den vil ha tillatelse til å gjøre (utover å at programmet legges til). Så, dataing for seriøse, hva er in nå? Har du noen erfaringer? Gode, dårlige?
Apehjerne Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 dette er et råd som har fungert i tusenvis av år! kom deg ut av huset
Gina9 Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2014 Er stadig vekk ute av huset jeg Kanskje du skal trekke pusten dypt, så får du en bedre dag 1
Edvarda Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Jeg aner ikke, men morsomt å se om du får noen gode råd
Apehjerne Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 Er stadig vekk ute av huset jeg Kanskje du skal trekke pusten dypt, så får du en bedre dag Jeg har en utmerket dag! Jeg har til og med spist kake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå