Gå til innhold

gir du tips til frisøren?  

1 stemme

1. 1. gir du tips til frisøren?

• ja
      2
    • nei
      42

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg var hos frisøren i dag. Hun var veldig flink og hyggelig, så jeg ga henne en 50-lapp i tips. Dette var ikke 10% av totalsummen, men hun ble kjempeglad. Skulle gjerne gitt mer fordi hun var flink og dyktig, men jeg hadde ikke råd. I midlertid ble hun så overrasket over å få tips at det fikk meg til å lure. Kanskje det ikke er så vanlig at folk tipser, eller kanskje det ikke er så vanlig at unge tipser?

Hva gjør du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier ikke å tipse frisøren, men det burde jeg kanskje gjøre.

I alle fall når jeg blir fornøyd.

Frisørene fortjener i alle fall mer tips enn dem som bare tapper opp en øl til meg...

Men på den annen side, skal vi tipse damen i klesbutikken når det er bra service også? De gjør jo tross alt bare jobben sin...

Skrevet

Nei, det har aldri falt meg inn å tipse frisører.

Skrevet

Har aldri gjort det... Betaler alltid med kort så det faller ikke naturlig heller.

Skrevet
Har aldri gjort det... Betaler alltid med kort så det faller ikke naturlig heller.

:Nikke:

Skrevet
Nei' date= det har aldri falt meg inn å tipse frisører.

Ikke meg heller...

Gjest Gjesta
Skrevet

Nei.....

(synes det blir for teit å drive å tipse for altmulig...)

Clea

Gjest Xavia
Skrevet

Jeg tipser heller aldri frisøren.

Var hos frisøren i helga, og ble kjempefornøyd, så litt tips hadde hun egentlig fortjent! (Ny frisør er alltid skummelt...)

Skrevet

Jeg synes ærlig talt det er svindyrt å klippe seg, slipper ikke unna en halv tusenlapp, og da har jeg ikke vært i stolen særlig lenge.

Så tipsing faller meg aldri inn hos frisøren....

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Vel...Det er vel ikke bare bare å tappe öl. Alltid. Men unödvendig med for mye tipsing av alle slag. Jeg gir aldri mye tips, om ikke jeg har intatt en bedre middag. Og fått normal god oppvarting og god service. Nesten litt snilldumt å tipse frisören synes jeg. Hadde jeg fått tips, i min jobb, hadde jeg virkelig stusset.

Skrevet

Aldri i livet, de er dyre nok fra før. Men jeg husker da jeg var ung og brukte frisørskolen, da tipset jeg. Men det er noe annet. :wink:

Skrevet

Nei, det har på en måte aldri falt meg inn. :-?

Gjest Poirot
Skrevet

Aldri.

Ingen som tipser de i barnehagen fordi de tok seg av barna den dagen, sosionomen på sosialkontoret eller heismontøren som fixet heisen.

Gjest Anonymous
Skrevet

nei, fordi jeg er frisør selv, men det er VELDIG vanlig! sjøl om det er ganske vanlig, blir jeg kjempeglad hver gang, fordi det betyr at kunden er veldig fornøyd! synes ikke man skal tipse i hytt og pine, men er man veldig fornøyd, så er det veldig hyggelig gjort. :) jeg synes kanskje 10% er mye, en tier eller tjuekroning er fint. (og sånt husker frisøren; bra service neste gang da vettu :wink: ) men igjen:gjør det bare om du er fornøyd. (kjenner folk som jobber på vestkanten, vanlig å få ca 1000,- i uka i tips)

Skrevet

I USA tipser jeg frisøren, men aldri i Norge. Legger tross alt igjen kr 1200.- hver gang, så jeg synes det burde holde. Her får det være kompliment nok om jeg kommer tilbake...

Skrevet

Nei, jeg tipser aldri hos frisør.

Skrevet
Jeg synes ærlig talt det er svindyrt å klippe seg, slipper ikke unna en halv tusenlapp, og da har jeg ikke vært i stolen særlig lenge.

Så tipsing faller meg aldri inn hos frisøren....

Ditto

Skrevet

Tips? Neeei, det er dyrt nok likevel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...