AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Jeg dater en fyr nå som jeg liker skikkelig godt. Vi har møttes flere ganger, og jeg merker at jeg begynner å bli litt betatt. Analyserer ting etter at vi har vært sammen, tenker over ting jeg sa og gjorde, hvordan han reagerte på det osv. Går rundt og håper at han liker meg like godt som jeg liker han osv. Føler jeg blir helt surrete og nervøs av dette, og havner ofte i denne tenkeboblen spesielt rett etter at jeg har vært med ham. Det jeg lurer på er i grunnen hvordan dere menn oppfører dere i en slik situasjon. Har dere det på samme måte dersom dere virkelig liker ei jente? Tenker dere mye på henne/analyserer ting osv? Vet at det nok er individuelt fra person til person, men setter pris på tilbakemeldinger Anonymous poster hash: 1d9a2...cf7
ekkoet Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 (endret) Er lenge siden jeg har vært der, men jeg var/er slik du beskriver. Men jeg er en person som overanalyserer alt alt for mye istedenfor å bare flyte med slik mange andre gjør. Jeg tror du har rett når du skriver at dette er individuelt fra person til person, også blant menn. Endret 18. mars 2014 av ekkoet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå