AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Eller hva det nå heter Ved borgelig vielse. Hvem skal ha brystbukett? Anonymous poster hash: f0fad...28d
lilletuss87 Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 Det heter corsage, også kalt knappehullsblomst. Forlover og brudgom skal ha dette. Usikker på om faren til brud også skal ha det når det er borgerlig.
Residensfruen Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Brudgom og hans forlover og lillegutt hadde i vår borgelige vielse. Vi giftet oss hemmelig så det var ingen andre tilstede fra familien....
Amens Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Min mann hadde og våre forlovere. Som begge da er menn.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 Corsage er fortsatt egentlig en håndleddsbukett for kvinner. Selv om enkelte norske blomsterforretninger ikke helt har skjønt det. Brystbukett/knapphullsblomst heter boutonnière. Anonymous poster hash: 92a8e...68d 5
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #6 Skrevet 19. mars 2014 Tusen takk for svar De som skal ha er altså: brudgom forlover Ville dere hatt boutonnière til brudens far? Og hva med brudgommens far? Vi har også en liten sønn. Burde han få? Anonymous poster hash: f0fad...28d
Gjest Hjertesukk Skrevet 19. mars 2014 #7 Skrevet 19. mars 2014 vi skal ha til mannen min, forloveren hans, fedrene og brødrene våre
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #8 Skrevet 19. mars 2014 Takk for svar. Jeg har bestilt til min far. Men tenker at svigerfar også bør få en? Og hva ville dere gjort med ringbæreren/minstemann? Anonymous poster hash: f0fad...28d
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #9 Skrevet 22. mars 2014 Takk for svar. Jeg har bestilt til min far. Men tenker at svigerfar også bør få en? Og hva ville dere gjort med ringbæreren/minstemann?Anonymous poster hash: f0fad...28d Jeg vet ikke hva som er tradisjon for dette, men jeg synes det virker mer riktig at svigerfar også skal ha, om din far skal få en. Anonymous poster hash: df861...66e
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #10 Skrevet 26. mars 2014 Hos oss får brudgommen, hans forlovere, min far, svigerfar og vår sønn. Ville at min far skulle ha, da han er en del av seremonien når han følger meg til alteret. (Og går jo ved siden av min brudebukett) Da blir det jo rettferdig at svigerfar også får. Til sønnen vår lager de en bitte liten en, av en knopp gutten er bare 10mnd i bryllupet, så spørs nok hvor lenge han skal harden på men.. Anonymous poster hash: b96eb...eeb
Gjest Jørild Skrevet 26. mars 2014 #11 Skrevet 26. mars 2014 Minstemann burde få. Tradisjon eller ikke, de blir som oftest kjempestole av den lille blomsten.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #12 Skrevet 27. mars 2014 Minstemann burde få. Tradisjon eller ikke, de blir som oftest kjempestole av den lille blomsten. Takk for innspill. Jeg har tenkt på det samme. Vi skal ha et lite bryllup. Ca 17 gjester. Ville dere droppet til far og svigerfar? Hvis fedre skal ha, blir det 3 menn som ikke skal ha boutonnière. Forlover må så klart få. Det samme med brudgommen Jeg må høre med svigermor tror jeg TS Anonymous poster hash: f0fad...28d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå