Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har oppdaget ved en tilfeldihet at min kjæreste lyver for meg(vi har vært sammen i snart 4 år ) , jeg har spurt han om han ringer til sin eks , og han nekter , men jeg vet at han gjør det , men han vet ikke at jeg vet.... da går tankene mine ,,, siden han lyver om det , er det no i mellom dem? hvorfor ellers skulle han holde det skjult ?lyver han om mer ?sånn sitter jeg og tenker ...sukk! egentlig burde jeg vel gjort det slutt med han ,, men ... dere vet kjærligheten er no rart ..........

Anonymous poster hash: 3d5e9...11b
Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

Mulig han ikke sier noe fordi han er redd for hvordan du kommer til å reagere.

Da jeg tok samboeren min i å lyve sa jeg at det er ok at du snakker med folk, men at ærlighet er viktig for at jeg ikke skal bli usikker. (Dog var han med ei venninne jeg ikke liker spesielt godt pga at hun ikke tar hensyn til at folk er i forhold og er veldig stakkarslig. Kompisen hans spurte hvem han var med og da nevnte han tre navn. Når jeg spurte nevnte han étt. Så sa jeg "de to andre du er med da?..." Og vips ble han veldig ydmyk og jeg fortalte at dette er uakseptabelt.)

Skrevet

Jeg tror også at han kanskje bare er redd for å si det til deg fordi han vet du vil reagere negativt på det.

Skrevet

Si at du vet og spør hvorfor han lyver

Skrevet

Var også sammen med et slikt vesen ei gang. VAR!

Lykke til,du vil trenge det

Skrevet

Mulig han ikke sier noe fordi han er redd for hvordan du kommer til å reagere.

Da jeg tok samboeren min i å lyve sa jeg at det er ok at du snakker med folk, men at ærlighet er viktig for at jeg ikke skal bli usikker. (Dog var han med ei venninne jeg ikke liker spesielt godt pga at hun ikke tar hensyn til at folk er i forhold og er veldig stakkarslig. Kompisen hans spurte hvem han var med og da nevnte han tre navn. Når jeg spurte nevnte han étt. Så sa jeg "de to andre du er med da?..." Og vips ble han veldig ydmyk og jeg fortalte at dette er uakseptabelt.)

Idioti!!! Han kan ikke handle utifra hvordan han TROR ho ville reagert. Herregud ass!

AnonymBruker
Skrevet

Han og x har ikke barn i lag, så jeg ser ikke no grunn til at han skal ha kontakt med henne , men jeg vet at han har betrodd henne private ting som angår meg til henne , og det har jeg sagt at det syntes jeg var drit dårlig gjort av han.

Anonymous poster hash: 3d5e9...11b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...