Gå til innhold

Vil du anbefale meg vogn? Takk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle mammaer!

Jeg har ei jente på 13 måneder og er på utkikk etter en ny vogn. Nå har vi en Bugaboo Cameleon. Denne er flott på asfalt og kjøpesenter, men helt ubrukelig å gå tur med ellers - spør du meg.

Hun har ikke sovet i vogn siden hun var 3 måneder, men det håper jeg kan endre seg. Hun skal begynne i barnehagen i august.. Men da må vi kanskje ha en egen der i tillegg?

Er altså på jakt etter en vogn å ha hjemme. God på tur, ikke for stor med hensyn til handling og ikke for stor sammenlag. Hjul som kan låses kanskje? Noen vogntips til meg? Så en sovevogn i barnehagen.. hva tror dere?

Takk for tips og erfaringer!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville kjøpt Bumbleride Indie, fantastisk lett og bra vogn. Bra pris og, du kan mest sannsynlig få den ny for det du selger Bugaboo for brukt. Behov for sovevogn kommer an på om du leverer med bil eller vogn. Før trillet vi til barnehagen, da brukte vi vår TFK til å trille frem og tilbake og til å sove i. Nå som vi kjører bil så har vi en gammel stor Simo vogn stående permanent i barnehagen, da slipper man å ta med seg vognen inn og ut av bilen hele tiden.

Anonymous poster hash: 761e1...8b8

Skrevet

Ville kjøpt Bumbleride Indie, fantastisk lett og bra vogn. Bra pris og, du kan mest sannsynlig få den ny for det du selger Bugaboo for brukt. Behov for sovevogn kommer an på om du leverer med bil eller vogn. Før trillet vi til barnehagen, da brukte vi vår TFK til å trille frem og tilbake og til å sove i. Nå som vi kjører bil så har vi en gammel stor Simo vogn stående permanent i barnehagen, da slipper man å ta med seg vognen inn og ut av bilen hele tiden.

Anonymous poster hash: 761e1...8b8

Takk for tips, skal sjekke ut :) Vi har 10 min å kjøre til barnehagen, så vi må ha en som kan stå der :)

AnonymBruker
Skrevet

Ååå, du heter det samme som datteren min :-)

Vi har en TFK joggester twist. Veldig fornøyd med den. Bestilte i fra Tyskland! Sparte flere tusen :-)

Anonymous poster hash: 87e06...fe6

• Liker 1
Skrevet

Ååå, du heter det samme som datteren min :-)

Vi har en TFK joggester twist. Veldig fornøyd med den. Bestilte i fra Tyskland! Sparte flere tusen :-)

He he :) Lurt! Tenkte å kjøpe på finn !

Anonymous poster hash: 87e06...fe6

Skrevet

Emmaljunga city cross

AnonymBruker
Skrevet

Du vet at det er mulig å få kjøpt terrenghjul/vinterhjul til Cameleon vognen? :) Da blir den mye lettere å trille i litt ulendt terreng ;)

Ellers signerer jeg på at TFK Joggster Twist er et godt valg. Lett å trille, og super og manøvrere rundt i butikk osv. da den har svingbart forhjul som også kan låses. Tar også ganske så liten plass sammenlagt, og har goood plass i sportsdelen! :D

Anonymous poster hash: a4d56...e7c
AnonymBruker
Skrevet

Du vet at det er mulig å få kjøpt terrenghjul/vinterhjul til Cameleon vognen? :) Da blir den mye lettere å trille i litt ulendt terreng ;)

Ellers signerer jeg på at TFK Joggster Twist er et godt valg. Lett å trille, og super og manøvrere rundt i butikk osv. da den har svingbart forhjul som også kan låses. Tar også ganske så liten plass sammenlagt, og har goood plass i sportsdelen! :D

Anonymous poster hash: a4d56...e7c

Jeg har disse vinterhjulene, men synes det er så håpløst på asfalt og i butikker med faste hjul.. Kan ikke holde på å bytte hjul flere ganger om dagen

Blir bok TFK

Anonymous poster hash: ab1ed...763

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...