Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Conversesko er det styggeste jeg ser. Fysj, så stygt det er. Mangler bare en tykk olabukse med ledning som belte og en rød/gul/grønn genser hentet rett ut fra nittitallet for å komplettere stilen...

Hvorfor går folk med det? Det er ikke bra for føttene, ryggen, og definitivt ikke bra for utseendet.

Anonymous poster hash: e50ba...b40

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Saueflokkmentalitet.

Skal innrømme å ha tråkket rundt i Converse rundt tusenårsskiftet, men så ble jeg voksen.

Anonymous poster hash: a565f...644
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hadde ett par med converse, men etter en stund fikk jeg så himla vondt i ryggen og legen sa at jeg måtte skaffe meg andre sko. null problemer etter det. i tillegg ser jeg nå at de er stygge.... føsj. hver sin smak så klart. men jeg er mere glad i føttene og ryggen min enn å tråkke rundt i de.

Anonymous poster hash: 99db6...9c6
AnonymBruker
Skrevet

Ja, huff. Også disse svarte skinn-støvlettene da. Utrolig stygge. Mange damer som går rundt som sauer i dem.

For ikke å snakke om disse fargede joggeskoene. Nike air, eller noe i den dur? Folk er så pinlige.

Hvorfor kan ikke folk gå rundt i et par brune flip flops i stedet? Tørre å skille seg litt ut.

Livet er tøft.

Anonymous poster hash: 7ff2d...7b4
  • Liker 34
Gjest heihade
Skrevet

Jeg bryr meg ikke egentlig om hva andre velger å ha på seg.

Det eneste jeg stusser litt over er hvorfor så mange er så redde for å skille seg ut, og om de ikke ville syntes det hadde vært morsommere å kle seg i sko som ikke alle andre rundt seg også bruker?

Synes dette gjelder alt av trendplagg og -merker, i grunn.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes converse er fine og passer til veldig mye jeg:)

Har ingenting med at jeg er redd for å skille meg ut. Jeg bare liker converse og ferdig med det.

Anonymous poster hash: ccab6...c28
  • Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Converse er enkle, nøytrale sko som passer til det meste. De er behagelige og varer i mange år.

Anonymous poster hash: 04a99...d3e
  • Liker 18
Skrevet

Converse er enkle, nøytrale sko som passer til det meste. De er behagelige og varer i mange år.

Da er du flink i såfall, for de fleste må kjøpe nye etter en sesong.

Men som Heihade skrev tror jeg det er litt av at folk ikke vil skille seg ut eller er redde for det. Norge har jo et saueflokk syndrom, først var det converse, så mulberry, så michael kors osv osv osv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går i det fordi jeg liker de, så kan du gå i noe annet... Jeg slenger ikke med leppa for det.

Anonymous poster hash: 72744...27f

• Liker 6
Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg fant et par sko jeg syns var kule, de var behagelig å gå med og passer til mye av klærne mine. Tilfeldigvis var de Converse.

Bææææ!

• Liker 17
Skrevet

Converse er kjempe kule sko. Lette å ha med å gjøre og passer til det meste.

• Liker 7
Gjest crazycatlady
Skrevet

Syns Converse er kult jeg og passer til mye. Har vel 5 par tror jeg og bruker dem masse. Solide er de også. Behagelige er de ikke å bruke en hel dag, men det får så være. Jeg har alltid likt Converse og vil alltid like det. Sådetså.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Og så er det mandig! :) det glemte jeg å skrive. Ikke kult androgent, men bare.. Gubbete..

Anonymous poster hash: e50ba...b40

Skrevet

Har noen lave, uten snøring. Fin til sommerbruk. For ballerinasko ser helt forferdelig ut :P

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Men som Heihade skrev tror jeg det er litt av at folk ikke vil skille seg ut eller er redde for det. Norge har jo et saueflokk syndrom, først var det converse, så mulberry, så michael kors osv osv osv.

Jeg har brukt samme converse i fem år nå, men de begynner jo selvsagt å bli slitt.

• Liker 8
Skrevet

Er glad i Conversene mine, jeg. Har nettopp kjøpt to nye par også. :ler:

• Liker 4
Skrevet

Saueflokkmentalitet.

Skal innrømme å ha tråkket rundt i Converse rundt tusenårsskiftet, men så ble jeg voksen.

Anonymous poster hash: a565f...644

Hm. Skal jeg stikke innom Fretex for å finne sko ingen har for å ikke være sau? :-O

Synes folk legger for mye i klær, for mye identitet i det. Det er funksjonelt, orker ikke billige klær. Hvis jeg hadde en riking hadde jeg shoppet masse "ikke-Saue-klær". Altså dyre klær.

Hihi. Sikkert litt selvmotsigelser her.

• Liker 1
Gjest Peanut
Skrevet

Hæh? O_o

Jeg skaffet meg ikke Converse før jeg var ferdig med vgs, og jeg har hatt mine en stund nå. Jeg vasker mine da så de holder seg fine. ^^,

Jeg har prøvd et utall forskjellige skovarianter, og Converse er de skoene som passer best for føttene mine. Ikke får jeg vondt i dem og ikke får jeg vondt i ryggen. Jeg har hypermobile føtter som gjør at når jeg går i andre typer skotøy så får jeg kramper og vondt. Jeg har som sagt ikke merket noe til det med Converse. Hvorfor skal jeg da velge bort noe når det er godt å gå i, bare fordi noen synes det er stygt? <_<

Skrevet

Hva mener dere converse passer til? Det eneste jeg synes de ser ok ut til er jeans og joggebukser.

Converse er for meg sko som ungdommer under 18 bruker (evt folk over 18 ikke burde bruke).

• Liker 6
Skrevet

Hva mener dere converse passer til? Det eneste jeg synes de ser ok ut til er jeans og joggebukser.

Converse er for meg sko som ungdommer under 18 bruker (evt folk over 18 ikke burde bruke).

Passer til nesten alt i garderoben min, minus festkjoler. Jeans, shorts, skjørt, kjoler, smale bukser.. Name it!

Haha, bare for folk under 18 år. Hvor gammel er du, da? Dinosaur snart, sikkert. :biggrin:

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...