AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Noen som har meldt sønn, stesønn inn i boklubb eller lignende selv om han ikke har folkeregistrert adresse hos dere? Jeg og faren til guttungen vil melde han inn ibokklubben, men jeg er redd for at posten ikke skal komme hit fordi han ikke har adresse her. Er litt usikker på om det vil komme i postkassa vår eller bli sendt i retur. Finne ikke noe info på google, og har sendt mail til bokklubben og spurt for over en uke siden uten å få svar. Anonymous poster hash: c9217...257
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 Noen som har meldt sønn, stesønn inn i boklubb eller lignende selv om han ikke har folkeregistrert adresse hos dere? Jeg og faren til guttungen vil melde han inn ibokklubben, men jeg er redd for at posten ikke skal komme hit fordi han ikke har adresse her. Er litt usikker på om det vil komme i postkassa vår eller bli sendt i retur. Finne ikke noe info på google, og har sendt mail til bokklubben og spurt for over en uke siden uten å få svar. Anonymous poster hash: c9217...257 Kan du ikke bruke faren/ditt sitt navn istedet? Anonymous poster hash: cb2cb...2cf 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Skal ikke være noe problem det, bokklubber sender da til den adressen man oppgir. Anonymous poster hash: a2ffe...d75
Annie70 Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Har han samme etternavn som far? I så fall bør det ikke være noe problem for postmannen. Evt kan dere bruke en "c/o". 2
Rosa Sitron Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 Har han samme etternavn som far? I så fall bør det ikke være noe problem for postmannen. Evt kan dere bruke en "c/o". Skulle også foreslå c/o. 1
Annie70 Skrevet 18. mars 2014 #6 Skrevet 18. mars 2014 Men C/o er overflødig hvis gutten har samme etternavn som far. TS: Utfordringen her er verken folkeregisteret eller bokklubben. Utfordringen er at postmannen finner frem til rett postkasse.
Gjest Wilhelmine Skrevet 18. mars 2014 #7 Skrevet 18. mars 2014 Hvorfor ikke gi gutten en tilleggsadresse? LINK.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #8 Skrevet 24. mars 2014 Bare sett guttens navn på postkassa det så kommer all posten frem. Anonymous poster hash: 793c4...762
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #9 Skrevet 24. mars 2014 Bare sett guttens navn på postkassa det så kommer all posten frem. Anonymous poster hash: 793c4...762 Så lett er det ikke. Søsteren min sin post kommer nesten aldri frem. Posten sier det er fordi hun er forlkeregistrert ett annet sted. De sjekker det allerede når de sorterer. Har ikke hjulpet med tillegsadresse heller. Så det må skrives C/O om det skal komme frem Anonymous poster hash: ce63c...0c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå