Gå til innhold

Melde stesønn inn i bokklubben. Har ikke adresse her. Noen som har prøvd det før?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har meldt sønn, stesønn inn i boklubb eller lignende selv om han ikke har folkeregistrert adresse hos dere?

Jeg og faren til guttungen vil melde han inn ibokklubben, men jeg er redd for at posten ikke skal komme hit fordi han ikke har adresse her. Er litt usikker på om det vil komme i postkassa vår eller bli sendt i retur. Finne ikke noe info på google, og har sendt mail til bokklubben og spurt for over en uke siden uten å få svar.

Anonymous poster hash: c9217...257
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har meldt sønn, stesønn inn i boklubb eller lignende selv om han ikke har folkeregistrert adresse hos dere?

Jeg og faren til guttungen vil melde han inn ibokklubben, men jeg er redd for at posten ikke skal komme hit fordi han ikke har adresse her. Er litt usikker på om det vil komme i postkassa vår eller bli sendt i retur. Finne ikke noe info på google, og har sendt mail til bokklubben og spurt for over en uke siden uten å få svar.

Anonymous poster hash: c9217...257

Kan du ikke bruke faren/ditt sitt navn istedet?

Anonymous poster hash: cb2cb...2cf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal ikke være noe problem det, bokklubber sender da til den adressen man oppgir.

Anonymous poster hash: a2ffe...d75
Skrevet

Har han samme etternavn som far? I så fall bør det ikke være noe problem for postmannen. Evt kan dere bruke en "c/o".

• Liker 2
Skrevet

Har han samme etternavn som far? I så fall bør det ikke være noe problem for postmannen. Evt kan dere bruke en "c/o".

Skulle også foreslå c/o.

• Liker 1
Skrevet

Men C/o er overflødig hvis gutten har samme etternavn som far.

TS: Utfordringen her er verken folkeregisteret eller bokklubben. Utfordringen er at postmannen finner frem til rett postkasse.

AnonymBruker
Skrevet

Bare sett guttens navn på postkassa det så kommer all posten frem.

Anonymous poster hash: 793c4...762
AnonymBruker
Skrevet

Bare sett guttens navn på postkassa det så kommer all posten frem.

Anonymous poster hash: 793c4...762

Så lett er det ikke. Søsteren min sin post kommer nesten aldri frem. Posten sier det er fordi hun er forlkeregistrert ett annet sted. De sjekker det allerede når de sorterer. Har ikke hjulpet med tillegsadresse heller. Så det må skrives C/O om det skal komme frem

Anonymous poster hash: ce63c...0c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...