AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Jeg hadde et ubesvart anrop fra NAV. Kan jeg ringe ogmsi at de har ringt meg??.. Har søkt om stønad, redd det kan være viktig, og er litt stressa. Nummeret var et fellesnr. Så når an ringer får man å og så mange tastevalgAnonymous poster hash: 99ca7...a64
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 Skader ikke å ringe å høre, si hvem du er og at du tror de ringte deg i forbindelse med en stønad Anonymous poster hash: ecae7...12e
Pusemamma Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Hvis det er fellesnr så er det vanskelig og finne ut hvem som ringte deg. Har du en saksbehandler så kan det være den. spør da etter personen.
Gjest navnelapp Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Viss du oppgir namn og fødselsnummer til dei på kundesenteret så kan dei finne ut kven som har ringt deg, og evnt få den personen til å ringe tilbake. Kundesenteret er veldig flinke, er mi erfaring. 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 Prøvde å ringe, men de fant ikke ut noe. Mannen jeg snakket med sa at dersom det er viktig, ringer de nok igjen. Jaja, får vente og se Anonymous poster hash: 99ca7...a64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå