Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2004 #1 Skrevet 2. juni 2004 Jeg leser Noam Chomsky - Power and Terror Ja, den er meget god. Selv om jeg er uenig i mye.
Arkana Skrevet 2. juni 2004 #2 Skrevet 2. juni 2004 Akkurat nå leser jeg ca 10 bøker, bl.a. "A Hat Full of Sky" av Terry Pratchett (veldig bra, morsom) "The Five People You Meet in Heaven" av Mitch Albom (fin, litt trist) "Eats, Shoots and Leaves" av Lynne Truss (morsom, bra)
Chiquita Skrevet 2. juni 2004 #4 Skrevet 2. juni 2004 Jeg er en person som liker kiosk-litteratur, så nå går det i Havets datter 14 av Trine Angelsen (eller noe slikt). Andre bøker (som ikke er i pocket-format) blir lett for tunge å holde i, synes jeg
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2004 #5 Skrevet 2. juni 2004 Akkurat nå leser jeg The Tenant of Wildfell Hall av Anne Brontë. Har ikke kommet så langt ennå, så kan ikke si noe om den er bra eller ikke. Har stor glede av 1800-talls romaner selv om utfallet i enkelte bøker er meget tragiske (Tess of the D'Ubervilles og Wuthering Heights f.eks.).
Grooo Skrevet 2. juni 2004 #6 Skrevet 2. juni 2004 Holder på med "En kikkert av rav", den siste boken i Phillip Pullmans trilogi "Den mørke materien". Synes serien var fengslende og fin, anbefales!
Gjest Nitha ulogget Skrevet 2. juni 2004 #7 Skrevet 2. juni 2004 Silkeridderen - Mankell Ålreit, men ikke akkurat det beste jeg har lest
:-) anna Skrevet 2. juni 2004 #8 Skrevet 2. juni 2004 Akkurat nå leser jeg Geisha. Fikk den anbefalt av svigerinnen min og så langt er den bra.
Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2004 #9 Skrevet 2. juni 2004 Akkurat nå leser jeg Gösta Berling saga av Selma Lagerlöf. En veldig fin roman, vakkert skrevet, ikke så lik andre bøker jeg har lest. K
tilli Skrevet 2. juni 2004 #10 Skrevet 2. juni 2004 Jeg holder på med "Nøkkelvitnet" av Jørn Lier Horst. Liker ikke skriftspråke i boken, men det som gjør at jeg fortsetter å lese den er at jeg kjenner til saken som boken bygger på.
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2004 #11 Skrevet 2. juni 2004 Jeg holder på med "Nøkkelvitnet" av Jørn Lier Horst. Liker ikke skriftspråke i boken, men det som gjør at jeg fortsetter å lese den er at jeg kjenner til saken som boken bygger på. Er det en virkelighetshistorie? Hva handler den om?
Gjest DaisyBoo Skrevet 2. juni 2004 #12 Skrevet 2. juni 2004 Har nettopp begynt på "En bedrøvet laks". Men har bare lest forordet .....
Mamma1 Skrevet 2. juni 2004 #13 Skrevet 2. juni 2004 Akkuratt nå leser jeg The American People-Creating a nation and a society. (Pensum) Ellers så har jeg akkuratt lest Engelen på det sjuende trinn av Frank McCourt, veldig bra bok. Om en ung katolsk gutts oppvekst i Irland.
Kate Skrevet 2. juni 2004 #14 Skrevet 2. juni 2004 Jeg holder på med Forsyte-sagaen, bøkene er bare såååå mye bedre enn tv-serien.
Gjest Pet Skrevet 2. juni 2004 #15 Skrevet 2. juni 2004 Jeg er akkurat ferdig med Den hemmelige historien av Donna Tartt, som dere kan lese mer om her. En utrolig spennende, fascinerende og velskrevet bok. Anbefales!
opa| Skrevet 2. juni 2004 #16 Skrevet 2. juni 2004 Jeg leser Et lite drap i Lisboa av Robert Wilson. Det har rukket å lest, virker bra.
Gjest Poirot Skrevet 2. juni 2004 #17 Skrevet 2. juni 2004 101 dag av Åsne Seiestad. Synes den er bra. Gir et interessant innblikk i hvordan det er å jobbe som journalist under vanseklige forhold.
tilli Skrevet 2. juni 2004 #18 Skrevet 2. juni 2004 Er det en virkelighetshistorie? Hva handler den om? Den bygger på et drap som ble begått i Larvik i des.95, Ramm drapet. Kan hende du har hørt om det for det har vært tatt opp på "Fornemmelse for mord" på TVN for noen år siden. Horst som er politi, var med på granskningen av mordet. Du finner mer informasjon om det på www.uoppklart.no
Gjest Elenath Skrevet 2. juni 2004 #19 Skrevet 2. juni 2004 Har akkurat lest ut Siste fristelse av Val McDermid Likte den veldig godt.
Miss Marple Skrevet 2. juni 2004 #20 Skrevet 2. juni 2004 Vårt politiske Norge av Rolf Rønning...pensumlitteratur og jeg hater det! Gleder meg til jeg kan begynne å lese noe festlig igjen, litt snacks for sinnet...Men det er ikke før fredag, da skal jeg ut å kjøpe meg en ny bok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå