Gå til innhold

Hva var/er din drømm?

Guess What!

Anbefalte innlegg

Hva er din drømm i livet?

Hav ville du som barn

og nå?

Da tenker jeg på for eks.

-reiseliv

-jobb

-familie

-boplass

++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lottemor

Min drøm fra jeg var liten var å finne en snill mann som elsker meg og som jeg elsker og lage en famile med han......

Skulle ha en jente og en gutt og hus med stor hage med løpestreng for Bernadsenen som heter Leo.....

To fine små puser som egler hunden og ungene som drager kattene i halen ,

mens jeg sitter på balkongen og drikker kaffe og kjæfter på alle fem og vennet på at min mann skal komme hjem fra jobb og spise middag som står og godt gjør seg i ovnen....

Hver sommer så reiser hele familien på ferie sammen.......Bilferie i vår flotte bil gjennom Norge Og videre til vi var kommet langt syd i Europa....

Jeg har alltid drømmt om å bli lærer på ungdomskole nivå........sitte hjemme hver kveld å rette prøver og være stolt over elevene mine som er så flinke og klarer seg bra på skolen.........vill unervise i Gymmnastikk og formgivning og natur fag og gjerne heimkunskap.....

I jobb skal jeg ikke før barna er rundt om fire fem år og det går bra for mannen min tjener så mye at det spiller ingen rolle om jeg jobber eller ikke......

I huset vårt er det to kjeller leiligheter i den ene bor svigermor og i den andre bor min mor......

Er godt å ha familien rundt seg....

(det er hva jeg alltid har drømmt om.......det er en fin og trygg hverdag....for det er jo hverdagen som er livet.....og de man er glad i som gjør den menningsfull og hva du gjør med den som gjør livet verdt å leve.......

Det er bare jeg som styrer hvodan mitt liv blir......det er jeg som bestemmer og vet hva jeg vil.....)

Jeg er på vei mor måle mitt og drømmen er på vei til å bli virkelig.....

Har mannen og datteren og vi skal på bilfereie og hus planer har vi og jeg er hjemme værende........

Jeg lever i en drøm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min drøm som barn var å enten bli psykolog eller dyrlege.. :D Da jeg kom i tenårene ville jeg ha fire barn og utdannelse drømmen kom i bakre rekke. Og barn fikk jeg. En og to og tre og fire OG fem. Og etter å ha opplevd fem mirakler så fant jeg ut at å bli jordmor.... DET er min ultimate drøm.. Og DEN akter jeg å oppfylle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid drømt om å reise mye...interrail i Europa, roadtrip i USA, backpacking i Asia....reiase jorden rundt!

Når det gjelder jobb har jeg alltid hatt lyst til å bli redaktør for et blad. Enten det, eller forfatter eller kunstner :-?

Har lyst til å leve et spennende liv i en stor by med masse kulturelle aktiviteter :-? Bo i en stor toppleilighet....har aldri hatt noen drøm om å gifte meg, men....det er ikke utelukket...hvis jeg får barn, har jeg alltid hatt lyst til å adoptere...

Har desverre ikke kommet så godt i gand når det gjelder noen av disst drømmene, men men...jeg er fremdeles ung :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Husker ikke så godt hva jeg drømte om som barn, unntatt å ha fine kjoler... Har aldri vært så flink med langtidsplaner.

Lekte ofte sekretær, og det er jeg nå, på tross av at utdannelsen burde tilsi en høyere stilling. Og trives med det.

Ville bli forfatter, før jeg fant ut at jeg ikke har så mye på hjertet.

Drømte om å bli pilot. Har fremdeles tenkt å ta småflylappen en dag.

Ellers er min største drøm å oppleve mest mulig, reise masse, ha forskjellige jobber, og hele tiden kjenne etter at jeg koser meg med det jeg gjør.

Og akkurat nå er mitt aller høyeste ønske å få et barn med mannen min. Kanskje denne måneden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...