la_luz Skrevet 2. juni 2004 #1 Del Skrevet 2. juni 2004 Hei, Jeg var på en resturant her en dag der de hadde utrolig fin chilli dekorasjon. De var tørket og festet til en tråd - antagelig festet til tråden før de tørket. Var sikkert 100 chilli. Noen som har prøvd å lage noe liknende? Tenkte kansje det funket dersom jeg sydde et fiskesnøre ighennom chillien. Noen andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 2. juni 2004 #2 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg har flere sånne. Et par av dem er kjøpt ferdige i Spania og et par har jeg laget selv. Kjøpte noen litt store, røde chili og tredde dem på en ganske stykk tråd (brukte en nål for å sy tråden gjennom "stilkene") Så la jeg hele greia i stekeovnen på lav teperatur i mange timer til alt var tørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la_luz Skrevet 2. juni 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 2. juni 2004 Må man tørke de i ovnen, holder det ikke å tørke i rommet bare mens de henger der ? Eller rotner de da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå