Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du opplevd å bli sveket i ditt liv, og hva er i såfall det verste sviket? Hvordan har du kommet over det?

Anonymous poster hash: 177e7...5b7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten og en av mine beste venninner holdt på bak ryggen min.

Sendte meldinger, som jeg leste etterhvert der han hadde lagret hennes nr under et guttenavn..... Var liten tvil om hva som hadde foregått, jeg ringte samboeren til venninna mi men han valgte og ikke tro meg. Da hadde de hatt en forhold i to mnd bak ryggen min. Hun hadde fortalt han, at jeg drev med mange forskjellige gutter hver gang vi var på fest. Hun fortalte meg at hun ikke syns han var noe å spare på for meg fordi han hadde hatt mange damer før osv..

Jeg tilga han, men jeg glemte aldri. Var mye sjalusi i forholdet vårt. Det gikk begge veier. Det var vel en av grunnene til at det ble slutt, 5 år senere.

Har fortsatt sporadisk kontakt med "venninna" mi, men er stort sett bare et hei når vi treffes.

Anonymous poster hash: a2a80...0bf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble samboer med en mann som løy til meg fra dag 1, det fikk jeg vite etter det var slutt mellom oss. Det var løgner om alt mulig og han hadde også løyet til andre om meg.

Anonymous poster hash: f85ed...dbc
  • Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Da pappa sa han kunne kjøre meg til skolen, men så brukte han så lang tid på å gjøre seg klar at jeg kom for sent. :frown:

Skrevet

Da pappa sa han kunne kjøre meg til skolen, men så brukte han så lang tid på å gjøre seg klar at jeg kom for sent. :frown:

:klem:

Skrevet

Eksen min bedro meg med kollegaen sin. Hun hadde også samboer. De holdt nok på lengre enn de ville innrømme...Det verste var at to av mine aller beste venninner tok hans parti, det var et hardt slag.

Men gud så glad jeg er i dag! Vi skulle giftet oss, og det hadde vært verre å oppdage dette etter bryllupet.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Venninna mi og typen min hadde seg når vi var sammen, når det ble slutt mellom han og meg ble de sammen. De nektet selvfølgelig på at de hadde holdt på når han og jeg var sammen, men jeg er ikke tjukk i hodet heller, snakket med felles venner som bekreftet det. Brøt kontakten med dem etter det.

Anonymous poster hash: 7b076...e89

AnonymBruker
Skrevet

Ble banket opp av mine foreldre.

Anonymous poster hash: c2b87...636

AnonymBruker
Skrevet

Etter fem års samboerskap kom ikke samboeren min hjem en kveld. Han hadde overnattet hos elskerinnen som han hadde hatt i noen måneder. Jeg visste ikke om henne. Jeg visste heller ikkeat han hadde fortalt alle vi kjente at jeg var gal og suicidal, at det var derfor han fortsatt bodde sammen med meg. Jeg var ikke det.

Jeg var da gravid i sjette måned.

Anonymous poster hash: aca5b...5e3

AnonymBruker
Skrevet

Løgn, gå bak ryggen min og løgner nesten hele kjæresteforholdet.

Veldig snill og god mot meg, men fikk vite i etterkant at han sa masse negativt til vennene mine bak min rygg

Han kunne feks si til meg at selvfølgelig fikk jeg gå på fest, skulle få penger av han osv..

Mens jeg to timer senere hørte fra en kamerat at han hadde sagt til han at jeg skulle bare visst at han kom til å sperre kortet hans når jeg skulle på fest, så jeg ikke fikk kjøpe noe ute.. Etterfulgt av en rå latter!

Anonymous poster hash: f551d...9ea
AnonymBruker
Skrevet

Faren min døde da jeg var 10 og en nye kjæresten til mamma ble som en far for meg. Stolte på han, men han lurte meg og voldtok meg da jeg var 15 (han prøvde i to år før det uten at jeg viste om det) tok jomfrudommen min og merket meg for livet..

Anonymous poster hash: 01de9...3fa
  • Liker 1
Gjest constance90
Skrevet

Faren min døde da jeg var 10 og en nye kjæresten til mamma ble som en far for meg. Stolte på han, men han lurte meg og voldtok meg da jeg var 15 (han prøvde i to år før det uten at jeg viste om det) tok jomfrudommen min og merket meg for livet..

Anonymous poster hash: 01de9...3fa

Åh kjære deg ♥

• Liker 7
Skrevet

At folk i psykiatrien har terrorisert og ydmyket meg på verst tenklig måte.. Ellers vil jeg nevne at mine nærmeste er super mennesker og det veier på en måte opp :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

* Pappa stakk hodet i sanden hver gang ting var vanskelig hjemme.

* Mamma slo når hun ikke fikk viljen sin, pappa gikk bare.

* 13 år og selvskader, ber om hjelp fra mor og blir snudd ryggen til.

* 16 år og konstant oversett hjemme, flytter ut utenat noen bryr seg.

* 20 år og mor snur ryggen til meg, fordi jeg er "syk i hodet"..

* Alle som visste hva som foregikk, men ingen gjorde noe.

Anonymous poster hash: 4b5dd...ac4
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Å ikke bli hentet av foreldrene mine på første skoledag, og måtte gå alene i regnet hjem...

Er mange år siden, men husker det like godt ennå.

Anonymous poster hash: 8cd37...558
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

En bestevenninne som dolket meg i ryggen og samtidig innbilte seg at jeg ville fortsette med å akseptere at hun gjorde sånt mot meg. Har opplevd flere ting, med andre personer, egentlig deler alle førsteplassen over svikere.

Anonymous poster hash: 9f48f...810
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg oppdaget at min kjære har røyket hasj med ujevne mellomrom nesten hele den tiden vi har bodd her vi bor nå. Det eneste jeg har sagt fra om på forhånd at jeg ikke vil ha noe av, at den dagen han ruser seg igjen, er dagen han velger hasjen over meg. Jeg har sagt at jeg blir likevel og tilgir mot at det aldri gjentar seg (så lenge det er ulovlig i alle fall, hvorfor skal jeg tåle at hans lovbrudd får konsekvenser for meg også, når han kan la være å bryte loven i det hele tatt?), men jeg sliter med å glemme/la det gå ...

Anonymous poster hash: eb314...956

• Liker 1
Gjest Mr. Toad
Skrevet

En dag jeg skulle kjøpe en toppris. Noen hadde lagt en bounty i esken med toppris. Registrerte ikke dette før jeg var kommet hjem fra butikken. Kassadamen burde jo sagt, "hei, er du sikker på du vil kjøpe en sjokolade som smaker isopor?" Handlet selvsagt aldri der igjen.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg ble voldtatt av broren til en venn av meg.. vennen min gjorde ingenting.. han bare satt i stua og latet som ingenting mens jeg hylte..

Da moren min ble sammen med en alkoholisert mann som hver kveld fortalte meg hvilet forferdelig menneske jeg er og at han vil at jeg skal dø, og min mor gjorde ingenting.

Anonymous poster hash: d06e8...b49
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...