Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når du ikke har fått kontakt med en kompis på ca. 3 uker, kan det være grunn til bekymring da?

Ja, jeg er jente. Men vi er bare venner, det er ikke snakk om noe mer. Så jeg tviler på at det er pga. at jeg er jente han ikke tar kontakt. Vi har kjent hverandre ca. 1,5år.

Jeg har sendt han meldinger, skrevet til han på facebook og sendt snaps. Han har ikke svar på meldingene, ikke når jeg har ringt, ikke sett det jeg har skrevet på facebook. Men han har sett snapene og jeg ser at han har vært aktiv på facebook.

Så er det noen grunn til bekymring? Vi har pleid å ha kontakt ukentlig og gjerne flere ganger i uken...

Anonymous poster hash: 54798...264
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt for mennesker som sliter psykisk.

Men hvis han ikke gjør det ville jeg blitt betenkt.

Anonymous poster hash: 45fd3...e8b
AnonymBruker
Skrevet

Rettelse; jeg ser du skriver at han er aktiv på nett og mottar meldinger. Han vil nok bare være i fred.

Anonymous poster hash: 45fd3...e8b
AnonymBruker
Skrevet

Når du ikke har fått kontakt med en kompis på ca. 3 uker, kan det være grunn til bekymring da?

Ja, jeg er jente. Men vi er bare venner, det er ikke snakk om noe mer. Så jeg tviler på at det er pga. at jeg er jente han ikke tar kontakt. Vi har kjent hverandre ca. 1,5år.

Jeg har sendt han meldinger, skrevet til han på facebook og sendt snaps. Han har ikke svar på meldingene, ikke når jeg har ringt, ikke sett det jeg har skrevet på facebook. Men han har sett snapene og jeg ser at han har vært aktiv på facebook.

Så er det noen grunn til bekymring? Vi har pleid å ha kontakt ukentlig og gjerne flere ganger i uken...

Anonymous poster hash: 54798...264

Jeg har faktisk to kompiser som har gjort det samme mot meg. Men har sett de har åpnet meldingene da. Klart man blir paranoid, slå deg til ro med at han sikkert er en falsk fyr som plutselig kan kutte ut folk han og!

Anonymous poster hash: d9ed5...7b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...