Gå til innhold

Alle burde bære et kort som kan skannes og oppdateres hyppig for å bevise om de er single eller ikke.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt lei av menn som påstår at de er single, når sannheten er at de har kone, 2 barn, hus og bil. Hadde det ikke vært enklere dersom det fantes en måte å dokumentere sivilstatusen sin på, slik at ingen av oss trengte å være bekymret for å date en mann/kvinne som har kjæreste, kone, samboer, er i avstandsforhold osv..?

Anonymous poster hash: 64c26...35a
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dakar liten, vær glad for den oppmerksomheten du får. Sikkert ikke så mye om du klager på denne måten :)

Anonymous poster hash: b1223...4a3
Skrevet

hva da sa du? skal man møte opp å dokumentere sivilstatusen sin hver dag? hvordan skal man dokumentere dette?

AnonymBruker
Skrevet

Dakar liten, vær glad for den oppmerksomheten du får. Sikkert ikke så mye om du klager på denne måten :)

Anonymous poster hash: b1223...4a3

Følte du deg truffet? :)

• Liker 2
Skrevet

Tja, kanskje d gikk an å få inn en chips i nakken på dem, som vi jentene hadde mulighet til å lese? Utfordringen her hadde jo blitt å oppdatere denne dingsen da, hver gang forholdene forandret seg. Og hvem skulle ha ansvaret for denne oppdateringen.. Ja, dette var en tanke vi får spikke litt mer på..

AnonymBruker
Skrevet

hva da sa du? skal man møte opp å dokumentere sivilstatusen sin hver dag? hvordan skal man dokumentere dette?

Aner ikke. Men det hadde vært flott, for da hadde ingen kunne lurt noen andre.

AnonymBruker
Skrevet

Tja, kanskje d gikk an å få inn en chips i nakken på dem, som vi jentene hadde mulighet til å lese? Utfordringen her hadde jo blitt å oppdatere denne dingsen da, hver gang forholdene forandret seg. Og hvem skulle ha ansvaret for denne oppdateringen.. Ja, dette var en tanke vi får spikke litt mer på..

Tvungen oppdatering. Hvis ikke, flere tusen i bot. Norges bankkonto ville blitt smekkfull! :fnise:

• Liker 1
Gjest HappyWaffle
Skrevet

hva med jenter da? de må ha det samme de også da :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er klart! :)

AnonymBruker
Skrevet

Og inkludert viktige helseopplysninger, kjønnsykdommer.

• Liker 1
Skrevet

Mja, nei, det blir liksom noe annet....:)

Gjest lillelarve
Skrevet (endret)

Om man ikke er gift eller samboere er det vel vanskelig å få dokumentert bevis på at man ikke er single. Kan jeg tenke meg.

Mange hadde nok utnyttet det og klart å lure folk uansett.

Men det hadde jo vært en flott ide om det faktisk fungerte :)

Endret av lillelarve
Skrevet

Må si meg enig! Er altfor mange der ute som sier de er single og som ikke er det. Hva med de jentene/guttene som er på byen for å finne seg en å starte noe med? Kaster bort sin verdifulle tid på løgnere som vil ha seg noe for kvelden!

• Liker 1
Skrevet

Og inkludert viktige helseopplysninger, kjønnsykdommer. Anonymous poster hash: 64c26...35a

Ja, og gjerne litt sånn kortfattet om fremtidsplaner/ønsker også. Og kanskje litt om foreldrene hans..(les mulig svigermor...)

AnonymBruker
Skrevet

Om man ikke er gift eller samboere er det vel vanskelig å få dokumentert bevis på at man ikke er single. Kan jeg tenke meg.

Mange hadde nok utnyttet det og klart å lure folk uansett.

Dersom det ble straffet med bøter hvis en ikke oppdaterer statusen sin hver 14 dag eller oftere.... da ville jo alle gjøre det automatisk. Nå er det jo to i ett forhold og om den ene setter seg som singel, ville det jo bli lett å sende en varsel til motparten: Vennligst oppdater din status..

:laugh:

• Liker 1
Gjest lillelarve
Skrevet

Dersom det ble straffet med bøter hvis en ikke oppdaterer statusen sin hver 14 dag eller oftere.... da ville jo alle gjøre det automatisk. Nå er det jo to i ett forhold og om den ene setter seg som singel, ville det jo bli lett å sende en varsel til motparten: Vennligst oppdater din status..

:laugh:

Haha, ja da ville vel alle oppdatert. :fnise:

Skrevet

Hva med å heller undersøke litt nærmere og ikke ta alt for god fisk. Man kan ikke gradere seg mot alt her i livet. Jesus!

Får da faen meg være grenser for hvor mye man skal kontrolleres

Gjest Lincoln
Skrevet

Og så burde det vært registrert antall sexpartnere, slik at man vet hva slags jente man har å gjøre med.

• Liker 2
Skrevet

Må si meg enig! Er altfor mange der ute som sier de er single og som ikke er det. Hva med de jentene/guttene som er på byen for å finne seg en å starte noe med? Kaster bort sin verdifulle tid på løgnere som vil ha seg noe for kvelden!

Du er jo passe tett i pappen da om du går ut og tror du skal finne mannen i ditt liv på en kveld. Om du velger å tro på hva mannfolk sier til deg i fylla så værsågod!

Skoler forfaller,svømmehaller blir nedlagt men la oss for all del bruke penger på et system som er helt idiotisk fordi naive jenter tror de skal gifte seg bare fordi en mann smiler til dem

• Liker 1
Gjest Mr. Toad
Skrevet

Jeg er litt lei av menn som påstår at de er single, når sannheten er at de har kone, 2 barn, hus og bil. Hadde det ikke vært enklere dersom det fantes en måte å dokumentere sivilstatusen sin på, slik at ingen av oss trengte å være bekymret for å date en mann/kvinne som har kjæreste, kone, samboer, er i avstandsforhold osv..?

Det blir litt dyrt dette systemet ditt. Kan vi ikke heller feste en davidstjerne på overarmen til gifte menn?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...