Gå til innhold

Hvilken hårfarge ser finest ut av disse to?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest black nailpolish
Skrevet

Det spørs på undertonen din.. om den er varm eller kald.

Synes det første bildet var penest sånn i seg selv, men om det er finest på deg kan jeg ikke si.

Skrevet

Hvorfor jukse til seg gener en ikke har ? Dere jenter alltså, skulle ønske det ikke gikk an å farge hår.

Skrevet

Smak og behag, men jeg ville valgt nr 1. Som det nevnes over så kommer det an på undertonen din bl.a., - det er veldig vanskelig å "bedømme"

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor jukse til seg gener en ikke har ? Dere jenter alltså, skulle ønske det ikke gikk an å farge hår.

Regner med du ikke vil ha ei dame som har hatt tannregulering, som shaver noe som helst, bruker sminke, slanker seg etc. heller da. Vil jo ikke jukse vettu!

Anonymous poster hash: ec7c1...e79

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er har lyst hår fra naturens siden (og mørke øyne), men håret mitt har blitt litt mørkere med årene og derfor farger jeg det lysere - slik at jeg får den fargen jeg opprinnelig hadde. Føler ikke det er juks, det er mer juks når brunetter farger håret lyst og visa versa.

Anonymous poster hash: edc97...654

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst hår fra naturens side (og mørke øyne), men håret mitt har blitt litt mørkere med årene og derfor farger jeg det lysere - slik at jeg får den fargen jeg opprinnelig hadde. Føler ikke det er juks, det er mer juks når brunetter farger håret lyst og visa versa.

Korrigert skrivefeilene!

Gjest TheRighteous
Skrevet

Jeg har naturlig blondt hår, vil bare endre tonen på det.. Hvorfor skulle du ønske det ikke gikk an?

Skrevet

Regner med du ikke vil ha ei dame som har hatt tannregulering, som shaver noe som helst, bruker sminke, slanker seg etc. heller da. Vil jo ikke jukse vettu!

Anonymous poster hash: ec7c1...e79

nææhh...tannregulering er jo og juks på en måte. Vil ha sannheten fra naturens side helst jeg.

Skrevet

nææhh...tannregulering er jo og juks på en måte. Vil ha sannheten fra naturens side helst jeg.

Det er vel strengt tatt ditt problem? Du får ut å henge opp plaktater i nabolaget da vettu; søker ubarberte jenter med musegrått hår, helst med tenner som ser ut som de er blitt hivd inn i kjeften av en blind person.

Det er hvertfall et bedre alternativ enn å sitte på et dameforum og syte som en taper til oss som ikke kunne brydd oss mindre om hva du foretrekker.

Skrevet

Men for å svare TS, ser for meg hårfargen på det første bildet passer deg best

Skrevet

Jeg personlig vil nok tro at den første vil passe deg best, den andre blir vell kanskje litt for matt om du skjønner. Jeg tror du ville kledd begge, men hvis jeg hadde vært deg ville jeg ha satset på den første

Gjest Silverstream
Skrevet

Synes bilde nummer en var finest. Men så kan det hende at jeg ble litt farget av kvinnene og hårtypen på disse to kvinnene også ...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns farge nr 2 var penest, farge nr 1 kan fort se litt gul ut :) Man må jo huske på at selv om jessica simpson kledde fargen bedre, så er ikke det nødvendigvis en finere farge :) Hvis du har brune øyne og gyllen hud ville du sett ut som rene surfebaben med solbleket hår om du gikk for en litt kaldere farge! ;)

Anonymous poster hash: 6555d...b24
Gjest lavendelkyss
Skrevet

Synes ingen av de fargene var pene...

Gjest crazycatlady
Skrevet

Syns den første var finest.

Gjest Gjest_Snerk
Skrevet

Jeg er har lyst hår fra naturens siden (og mørke øyne), men håret mitt har blitt litt mørkere med årene og derfor farger jeg det lysere - slik at jeg får den fargen jeg opprinnelig hadde. Føler ikke det er juks, det er mer juks når brunetter farger håret lyst og visa versa.

Det du gjør er vel akkurat like mye juks som alle andre som korrigerer hårfargen sin.

• Liker 2
Skrevet

Det er vel strengt tatt ditt problem? Du får ut å henge opp plaktater i nabolaget da vettu; søker ubarberte jenter med musegrått hår, helst med tenner som ser ut som de er blitt hivd inn i kjeften av en blind person.

Det er hvertfall et bedre alternativ enn å sitte på et dameforum og syte som en taper til oss som ikke kunne brydd oss mindre om hva du foretrekker.

Jeg innbiller meg ikke att dere bryr dere stort om hva jeg mener. Jeg bare lufter en mening aller nådigst på en stillferdig måte. Jeg sitter her i hjørnet å visker.

Jeg orker ikke henge opp plakater for jeg søker ingen uansett. Men om jeg gjorde så var jo poenget motsatt. Jeg vil nødvendigvis ikke lete etter en som har tenner hivd inn av noen. Jeg vil se det som det er, og ta det derfra. Er alt juks, så ser en jo egentlig ikke hvem en snakker til. Hun kunne likeså godt stilt i ett klovnekostyme da, med rød nese og grønt hår. Langt på vei helt det samme.

Gjest TheRighteous
Skrevet

Takk for tips alle sammen! :) Var kanskje litt dårlige bildeeksempler ja.. Jessica Simpson så jo utrolig oppstylet og flott ut der i forhold til Cameron Diaz, men tok bare de bildene som hadde de to fargene jeg vurderer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...