AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Aner ikke hvor jeg skal legge innlegget, så bare flytt det dit det passer.. Nå har det seg sånn at det er solgt et par hus i nabolaget den siste tiden. Dette er eldre hus, gjerne med tomter der det kan skilles ut tomter. Disse gamle husene leies nå ut til utlendinger. Ryktene sier at huseier leier ut til kommunen for å være på god fot med dem for å få byggetillatelser ol. Poenget er at de som bor i husene oppfører seg som griser. Tomten er full av søppel, det ser ikke uuut! Det er store familier som bor der og de tar ikke hensyn til naboer. Det spilles høy musikk til alle døgnets tider. De har bål i hagen. Men det verste er søpla. Det flyter i hagen og det blåser jo over i de andre hagene. Jeg regner ikke med at det vil hjelpe å klage, men jeg vil prøve. Hvem kan jeg klage til? Kommunen?? Anonymous poster hash: 5f6a6...5a9
Millimani Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Til kommunen vil jeg tro du kan klage ja, eller til de som leier ut....er vel gjerne kommunen det
Medusa13 Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Uff da Det verste er at slike forhold også får "normale" boliger til å virke mindre attraktive og synke i pris. Jo du kan helt klart klage til kommunen. Jeg vil også tenkt på helsetilsynet hvis det er snakk om søppel som lagres og utgjøre en helsefare pga rotter, bakterier og sånne ting. Ta bilder av forholdene og send det til helsetilsynet, send klage til kommunen samtidig og informer begge parter om at du har tatt kontakt med den andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå