AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Egentlig bare en tråd for å få ut litt tanker og for å høre om andre kanskje er i samme situasjon? Det har seg sånn at jeg har møtt en kjempe bra fyr, nesten litt for bra! Han har sjarmert meg helt i senk.. Tenker på ham stort sett hele tiden og har skikkelige sommerfugler i magen hver gang jeg hører fra han Det er sånn at vi begge tar kontakt med hverandre og det går sjeldent mer enn 2 dager mellom hver gang jeg hører fra ham. Eneste som er fryktelig slitsomt er at han nå er på ferie og er borte en hel måned. Vet det ikke er lenge, men for meg føles det helt uutholdelig! Jeg prøver virkelig alt jeg kan å være rolig og ikke mase på ham, selvom jeg har lyst til å snakke med ham hele tiden. Er så sinnsykt redd for å ødelegge og klarer nesten ikke være med selv, noe som ikke er bra.. Noen flere som har hatt det sånn? Eller er det bare jeg som er heelt på bærtur nå? Føler meg så sinnsykt ensom, selvom jeg vet at han også er interessert i meg. Noen som har noen tips til hvordan man kan klare å være litt kald og ikke for frempå? Anonymous poster hash: a7ace...679
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 Tar jammen denne anonym jeg også Jepp jeg er veldig betatt av daten, og hører fra han ca 2. dag som deg. Tuter venninne full om han og har nå fått "forbud" om hun ikke det er avtalt på forhånd Min er jo ikke borte på ferie da, men skjønner veldig godt frustrasjonen! Du må bare prøve å finne noe helt annet å bedrive tankene dine med Jeg pusser opp en kommode, bretter papirfugler, flørter litt med andre her og der, uten seriøse intensjoner, (men man får da bevist at man duger selv om det ikke er fra akkurat HAN), gå deg turer, jobb vettet av deg, tren, hva som helst.. Jepp det er slitsomt å ha det sånn, men uten noe annet å fordrive tankene med så tror jeg rett og slett man går rett på veggen altså.. Hvordan være "kald"? La det forbli en nesten-vennskapelig tone i smsene (eller hva dere gjør), men legg små små hint, små drypp her og der. Ikke svar med én gang, vent gjerne noen timer så han skjønner du holde på med andre ting også Anonymous poster hash: 6e3ab...1aa
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Skjønner ikke helt den med å ikke svare på noen timer. Hva er greia med det? Jeg går alltid med telefonen på meg og legger merke til både mailer og meldinger fra Facebook og på telefon. Og får jeg en, så svarer jeg. Enten det er en jeg er betatt av eller venner, familie. Tar maks 1 min og svare, og kan gjerne slenge med en "er litt opptatt akkurat nå, kan snakke mer senere :)". Er jo bare ren høflighet. Er det fordi man skal vise at man har et liv? Eller at man skal være litt hard to get. Trenger ikke ignorere meldinger i flere timer bare for å spille et tåpelig spill. Hvis man svarer personen på lik linje med venner viser man jo bare at man bryr seg, ikke at man er desp.Anonymous poster hash: 3f504...8b8
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Så godt å høre at andre er i samme situasjon! Jeg er veldig av den typen som er livredd for å mase, men vet fra tidligere at jeg har vært elendig på å vise interesse nettopp fordi jeg er redd for å mase og har da mista gutten fullstendig. Så nå prøver jeg å finne en perfekt balanse Gode tips det å gjøre ting! Merker at det virkelig hjelper å bare dra på trening, så til ei venninne, jobbe, jobbe med skole osv. Selvfølgelig med mobilen rett i nærheten;) Det som er kjedelig er at han er nå i en helt annen tidssone enn hva jeg er, noe som gjør det litt vanskelig å skulle vente så lenge med å svare. Men, han svarer like fort tilbake så... - TS Anonymous poster hash: a7ace...679
Gjest Nanna87 Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 Jeg liker ikke å være betatt jeg. Hater det rett og slett!
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #6 Skrevet 19. mars 2014 Det å være betatt ER utrolig slitsomt! Men deilig også da.. Sukk... Anonymous poster hash: 6e3ab...1aa
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #7 Skrevet 19. mars 2014 Godt å høre at det er andre som synes det er like slitsomt! Får bare holde ut - TS Anonymous poster hash: a7ace...679
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #8 Skrevet 19. mars 2014 Jeg er så betatt og usikker på om han liker meg at jeg skal på ny date i kveld. Ja, jeg har klikka helt men gidder ikke det her lengre. Bedre å få følelser litt på avstand, enn å sitte å vente på ei melding! Ja, man kan virkelig bli syk av dette. Anonymous poster hash: cb178...069
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå