Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Regner med det ikke bare er meg som ikke er helt "seg selv" når man blir forelsket? Aner ikke hva som er deres "handikap", men selv begynner jeg å preike MYE, ofte bare vas, blir pissnervøs og you name it... Er normalt sett en bra oppegående dame, og kjenner ikke meg selv igjen i det hele tatt..!

Hva er deres erfaringer? Tips for å beholde bakkekontakten? :P

Anonymous poster hash: 2fafb...4c2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg blir stille som en østers.. Eneste som funker for meg er å få litt avstand, gjerne lite kontakt og ingen møter på en måned. Bare nok kontakt til å vise at jeg faktisk er interessert men vil ta det med ro. Har du en hektisk jobb er det en unnskyldning.

Anonymous poster hash: f882d...9fa
AnonymBruker
Skrevet

Har samme problemet og det ødelegger for meg hele tiden. Har ikke noe problem med å snakke med mennesker jeg ikke er spesielt seksuelt tiltrukket av, men det blir bare bambus om jeg er forelsket. Eneste tipset jeg har er kanskje å bare øve på å snakke med flere folk i hverdagen. Ikke det at det har funket for meg så langt da...

Anonymous poster hash: a730d...65b
Gjest Mr. Toad
Skrevet

Alle er idioter når de er forelsket. Halve sjarmen det.

AnonymBruker
Skrevet

TS her.. Ja, ødelegger så vanvittig for meg og.. Er så irriterende å møte noen man VET at man igrunn klaffer svært så godt med, så roter man alt til ved å kaste alt som kan kalles både IQ og sosial intelligens loddrett til h...... fordi man begynner å få følelser..

Snakker veldig godt med folk jeg møter ellers, og jobben og utdanningen min er faktisk basert på nettopp det å kunne kommunisere... Forelskelse er vanvittig irriterende!! :P

Anonymous poster hash: 2fafb...4c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...