Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et problem som gir meg litt hodebry for tiden. begynner å bli litt stressa fordi vi ikke har ordna musikk til bryllupsfesten. Vi har mest lyst til å ha DJ (orker ikke sånne halvdårlige tomannsband som spiller ugne coverlåter! :-? ) MEN hvor skal jeg finne den personen hen? * leter og leter* Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fant en dj som vi håper er bra på dj klubben.no.

Nå har vi ikke hatt festen enda, men de virket veldig seriøse og var faktisk de billigste vi fant.

Skrevet

Nå er det ikke alle duoer som er ugne da :wink:

Vi skal selv ha en duo til å spille som sambo har plukket ut og godkjent

Skrevet
Nå er det ikke alle duoer som er ugne da :wink:

Nei det håper jeg da virkelig ikke :ler::wink:

Skrevet

Åååå, SuperC....da håper jeg du gir meg et lite vink om hva du synes etterpå.... :)

Skrevet
Nå er det ikke alle duoer som er ugne da

Neeei, men ganske mange.... :wink:

Skrevet

Nei det håper jeg da virkelig ikke :ler::wink:

:wink:

Akkurat de du sikter til har spillejobber i fleng nå og de får bare skryt :-) :wink::sjarmor: Så dere kan nok bare glede dere :-)

Skrevet
Åååå' date=' SuperC....da håper jeg du gir meg et lite vink om hva du synes etterpå.... :)[/quote']

Det kan jeg gjøre, vet du!

Er det lenge til dere skal i ilden? Det kan være litt pågang i visse helger, så det kan være lurt å være tidlig ute.

Skrevet

Ja, det er jo fortsatt noen måneder til ( se nederst)- men det går jo så fort. I tillegg skal vi gifte oss på en fredag, så da er det kanskje ikke så voldsom pågang. Jeg krysser fingrene for at dere blir fornøyde( både for vår og deres skyld!) :ler:

Skrevet

Vi er så heldige å ha mange venner som er (to stykker) eller mindre (en stk.) profesjonelle djs, og disse tre skal spille på festen, helt gratis!

(De skal nok få en gave av oss, men det blir jo ingenting i forhold til å leie en dj, det er dyrt! Disse vennene våre får ihvertfall temmelig godt betalt ellers).

Skrevet

Har du anlegg...? For jeg kjenner en som har dritpeil.....

Skrevet

Var den til meg?

En av dj-vennene vårt tar med superanlegg til festlokalet, så det er i orden.

Ellers tusen takk for tilbudet!

Skrevet

Eller til meg? I så fall har vi et bra anlegg selv så vi trenger vel strengt tatt bare en person som er litt flink til å styre musikken og forstår når man bør gå over til en annen sjanger...

Tar den personen din oppdrag?

Skrevet

Eller til meg? I så fall har vi et bra anlegg selv så vi trenger vel strengt tatt bare en person som er litt flink til å styre musikken og forstår når man bør gå over til en annen sjanger...

Tar den personen din oppdrag?

Jepp! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...