AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Først må jeg bare si at ja det er jeg som er Ts av "Fy faen jeg føler meg utnyttet av daten". Så til dere som ikke vil lese mer om det STOPP. Har grublet og tenkt, og jeg er klar over at den andre tråden kanskje ble litt feil formulert i forbannelse. Så jeg vil prøve på nytt. Vi hadde datet i 2-3uker, og ja jeg overnattet altså hos han fra fredag til lørdag. Vi var intime ja, og det var noe vi hadde vært på de to siste datene så det var ok for meg. Jeg lå ikke i senga hans og forventet at han ikke skulle røre meg, for jeg rørte jo han også. Det jeg ikke hadde informert han om var at jeg ikke ønsket å ha sex, noe definitivt han ønsket. Jeg sa altså nei til "sex" 2-3 da han prøvde seg, og han holdt rundt meg resten av natten. Dagen etter sender han altså melding til meg å sier at han tenkt å at han ikke har følelser for meg og aldri har hatt en liten gnist heller, og at han ikke vil kaste bort tiden min. For meg ble dette et sjokk får han har jo sendt meldinger til meg flere ganger før denne natten at han ikke får meg ut av hodet osv.. Så da tenker jeg jo med meg selv at han nok mest sannsynlig kun var ute etter sex og ingenting annet, selv om han har sagt til meg at han er ute etter langvarige forhold. Kan det virkelige tenkes at han mistet de følelsene han hadde for meg fordi jeg ikke ville ha sex med han? Samtidige er jo dette noe som skurrer når han sier aldri har hatt noen følelser. Ja jeg er litt bitter og det føler jeg er lov, graver ikke min egen grav av den grunn. Hva tenker dere høres han ut som en som kun var ute etter sex? Å til dere som har lest den siste tråden ikke sleng inn irriterende kommentar, jeg advarte dere i første setning Anonymous poster hash: e7a08...bff
Gjest Chloè Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Tror han bare var ute etter en ting. Ikke la deg knekke av en fyr du har holdt på med i 2 uker
Vill Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 Eg trur nok han var ute etter sex, ja. Neppe veldig mykje å samle på viss han ikkje respekterte at du ville vente. Då eg traf min samboer måtte han vente litt. Det respekterte han, holdt rundt meg heile natta uten å klå, spørre igjen eller mase. Om han virkelig var interessert i DEG, så hadde han ikkje "dumpa" deg pga det. Eg trur han var ærlig med deg, og eg synes det var flott gjort å gi beskjed og ikkje fortsette til han fekk deg i seng. To-tre veker er ikkje all verden. Han syntes nok du var ei flott jente, men følelsene kom ikkje. Ver glad han sier det no og ikkje gjør slik som eksen min... Han vart sammen med meg, og då eg etter åtte måneder dumpa han siden han aldri prioriterte meg, så sa han at han aldri var forelska i meg. Men han syntes jo eg var søt, morsom og alt det der.. Men forelska vart han aldri.. Takk for den.. Kvifor var du sammen med meg då? Nei, det var mange som hadde spurt han om.. Snakk om å sløse vekk tida mi.
Ferny Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 Det er ikke godt å si. Noen blir jo veldig betatt i starten, og så viser det seg at det ikke var det helt store likevel. Så det kan godt hende han har tenkt mye på deg, men så føltes det plutselig feil når det kom til et stykke. Når det er sagt. Det kan godt hende at han bare var ute etter sex også. Gutter kan si mye (usant) for å komme i buksene på en jente (trist, men sant). En fyr som er skikkelig interessert, han klarer i hvert fall å vente. Og han synes det er stas å bare få ta på og sove sammen også. Uansett så var du lur som ventet med sex. Men jeg ville ikke brukt mer tid på å være bitter. Noen ganger blir man jo bare skikkelig gira på en "ny greie", og så dabber det like fort vekk. Har opplevd det selv, og jeg har aldri ment å lure noen. Selv om jeg vet jeg har såret. Sånn er livet. Man må bare ta noen sjanser, og det følger ikke med garantier. Neste gang er det du som knuser et hjerte. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #5 Skrevet 17. mars 2014 Jeg holdt på/datet en fyr i 2,5 måneder. Så hadde vi sex. Det var siste gangen jeg så han.. plutselig kjølnet det helt. Jeg satt igjen, rimelig deppa. 2 måneder etterpå var han ikke bare i et forhold med en ny dame, men da hadde også flyttet sammen. Hadde vi ikke hatt sex hadde sikkert resultatet blitt det samme, for han hadde tydeligvis møtt en annen som tok han med storm. Så hvem vet, kanskje noe av det samme har skjedd her.. også skulle han gi det en siste sjangse med deg og sjekke om sexen var bra eller gud vet hva.. Anonymous poster hash: 46be7...27c
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #6 Skrevet 18. mars 2014 Eg trur nok han var ute etter sex, ja. Neppe veldig mykje å samle på viss han ikkje respekterte at du ville vente. Då eg traf min samboer måtte han vente litt. Det respekterte han, holdt rundt meg heile natta uten å klå, spørre igjen eller mase. Om han virkelig var interessert i DEG, så hadde han ikkje "dumpa" deg pga det. Eg trur han var ærlig med deg, og eg synes det var flott gjort å gi beskjed og ikkje fortsette til han fekk deg i seng. To-tre veker er ikkje all verden. Han syntes nok du var ei flott jente, men følelsene kom ikkje. Ver glad han sier det no og ikkje gjør slik som eksen min... Han vart sammen med meg, og då eg etter åtte måneder dumpa han siden han aldri prioriterte meg, så sa han at han aldri var forelska i meg. Men han syntes jo eg var søt, morsom og alt det der.. Men forelska vart han aldri.. Takk for den.. Kvifor var du sammen med meg då? Nei, det var mange som hadde spurt han om.. Snakk om å sløse vekk tida mi. Var det min eks sa til meg også da vi ble sammen og gifta oss og fikk barn. Han var ikke forelska i meg, men likte meg veldig godt. Da jeg gikk lei etter 10-12 år og fikk lyst på en annen, så ble han plutselig veldig forelska i meg. Han påstod ihvertfall det. Litt sent igrunn...jeg var ferdig, og han sørget over meg i flere år... Anonymous poster hash: 2f9c6...952 2
Ferny Skrevet 18. mars 2014 #7 Skrevet 18. mars 2014 Var det min eks sa til meg også da vi ble sammen og gifta oss og fikk barn. Han var ikke forelska i meg, men likte meg veldig godt. Da jeg gikk lei etter 10-12 år og fikk lyst på en annen, så ble han plutselig veldig forelska i meg. Han påstod ihvertfall det. Litt sent igrunn...jeg var ferdig, og han sørget over meg i flere år... Anonymous poster hash: 2f9c6...952 Det er ikke alle som mener at forelskelse er en forutsetning for et godt forhold. Jeg tror veldig mange går inn i faste forhold uten å være stormende forelsket - og jeg tror ikke det nødvendigvis er så dumt heller. Da går man i hvert fall inn i en relasjon med åpne øyne. Han var nok uansett veldig glad i deg, og syntes du var/er veldig fin.
Gjest Lincoln Skrevet 18. mars 2014 #8 Skrevet 18. mars 2014 (endret) Personlig har jeg flere ganger mistet totalt interessen når jenter har spilt "hard to get" og ting har dratt ut i massevis av dater uten at det har blitt noe videre. Og de har sikkert tenkt det samme som deg. Det kan faktisk hende at han ikke var ute etter kun sex, men at han var lei av å bli avvist av deg. Endret 18. mars 2014 av Lincoln 2
Gjest Absolutt Skrevet 18. mars 2014 #9 Skrevet 18. mars 2014 Kanskje gnisten faktisk gikk over. Noen ganger blir man litt betatt i starten, også var det kanskje ikke så mye der allikevel. Forøvrig kan det hende Lincoln har ett poeng, han var lei av å bli avvist. Kanskje han vil ha en dame som har lyst til å ha sex med han.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #10 Skrevet 18. mars 2014 Synes det er greit at han sa i fra, jeg. Det må være lov, det er jo det dater er til. Alt for mange tror at dating er en kontrakt som må bli til et forhold. Ferdig med saken, bare å komme seg videre. Anonymous poster hash: 524c5...fcc
Veggdyret Skrevet 18. mars 2014 #11 Skrevet 18. mars 2014 Kanskje ville han bare ha sex. Kanskje fant han ut at det var dumt å gå videre med en person som hadde et såpass annerledes syn på / ønske om sex. Jeg har mest tro på alternativ 2, men det er nok fordi jeg er sånn selv. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #12 Skrevet 8. mars 2015 Personlig har jeg flere ganger mistet totalt interessen når jenter har spilt "hard to get" og ting har dratt ut i massevis av dater uten at det har blitt noe videre. Og de har sikkert tenkt det samme som deg. Det kan faktisk hende at han ikke var ute etter kun sex, men at han var lei av å bli avvist av deg. Men da var du ikke oppriktig interessert i jenta i utgangspunktet Så like greit hun finner seg en annen kar som faktisk liker henne på ordentlig. Det blir HELT feil når en relasjon skal baseres på sex Anonymous poster hash: 00ae1...059
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #13 Skrevet 8. mars 2015 Menn har ikke følelser, de vil bare tømme seg i alt som er varmt og vått. Så patetiske er de. Skjønner godt du ble lei deg, men drit i han. Anonymous poster hash: 28bca...846 1
Fraggzy Skrevet 8. mars 2015 #14 Skrevet 8. mars 2015 Men da var du ikke oppriktig interessert i jenta i utgangspunktet Så like greit hun finner seg en annen kar som faktisk liker henne på ordentlig. Det blir HELT feil når en relasjon skal baseres på sex Anonymous poster hash: 00ae1...059 Kansje han følte seg avvist (noe han jo ble) og ble usikker påfremtiden deres og derav droppet det og heller investerer tiden sin i en annen.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #15 Skrevet 8. mars 2015 Kvinner har ikke følelser, de vil bare få stake i seg, en stor og god. Så patetiske er de. Anonymous poster hash: 28bca...846 Anonymous poster hash: 4656e...026
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #16 Skrevet 8. mars 2015 Anonymous poster hash: 4656e...026 Der tar du feil. Vi kvinner vil stort sett ha noe seriøst. Menn bytter jo damer oftere enn vi bytter truser jo.. Så nasty ass. Æsj. Anonymous poster hash: 28bca...846
Gjest Ennasus Skrevet 8. mars 2015 #17 Skrevet 8. mars 2015 Tror nok han var det ja. Har skjedd noe lignende med meg. Drev på med en gutt i et par ukers tid. Han hadde sendt meg meldinger jevnlig om hvor mye han likte meg, at han ville det skulle bli mer mellom oss og slikt. Senest på en fredag. På lørdagen skulle jeg sove hos han, og han prøvde seg, men jeg sa nei 3 ganger. Tirsdagen uken etter fikk jeg melding at han ikke likte meg på den måten, og ville ikke såre meg så han måtte være ærlig. Uken etter ble han sammen med ei anna ei. I senere tid fikk jeg vite at han hadde vært dødsforelska i denne jenta i et par år, men ho hadde avvist han, så han prøvde å komme over ho ved å bruke meg istedet, men så hadde ho angra seg. Noen er ikke verdt bryet ts. Finn deg noen bedre
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #18 Skrevet 8. mars 2015 Der tar du feil. Vi kvinner vil stort sett ha noe seriøst. Menn bytter jo damer oftere enn vi bytter truser jo.. Så nasty ass. Æsj. Anonymous poster hash: 28bca...846 Der tar du feil. Vi menn vil stort sett ha noe seriøst. Kvinner bytter jo type oftere enn vi bytter truser jo.. Så nasty ass. Æsj. Anonymous poster hash: 4656e...026 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #19 Skrevet 8. mars 2015 Der tar du feil. Vi menn vil stort sett ha noe seriøst. Kvinner bytter jo type oftere enn vi bytter truser jo.. Så nasty ass. Æsj. Anonymous poster hash: 4656e...026 Nope. Nå tøyser du fælt assa.. Menn vil ikke ha forhold. de vil bare tømme seg i flest mulig hull. Anonymous poster hash: 28bca...846
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #20 Skrevet 8. mars 2015 Menn har ikke følelser, de vil bare tømme seg i alt som er varmt og vått. Så patetiske er de. Skjønner godt du ble lei deg, men drit i han. Anonymous poster hash: 28bca...846 Kan til og med hende at TS har gitt opp å bry seg siden det er et år siden hun postet tråden. Forhåpentligvis har hun funnet seg en annen og bedre mann. :D Anonymous poster hash: b9e55...755
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå