Sanasol. Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 På senteret hvor jeg trener reagerer jeg stadig på hvor mange som mer eller mindre går og viser undertøyet gjennom veldig gjennomsiktige tights. Jeg vurderer ofte å gi beskjed (på samme måte som man gir beskjed om noen har toalettpapir-rester under skoen, glemt knapper på skjorta eller har smekken åpen), men bestemmer meg alltid for å ikke si noe. Jeg er selv meget nøye på at tightsen ikke er gjennomsiktig og hadde blitt pinlig berørt om jeg fant ut at undertøyet mitt var synlig. Hadde noen kommentert på min gjennomsiktige tights hadde jeg noe flaut takket for bemerkningen, og satt pris på at noe sa ifra! Samtidig tenker jeg på dem som kanskje synes det er stas at det under synes og kanskje søker ekstra oppmerksomhet? Ønsker jo på ingen måte å fremstå belærende i hvordan folk skal kle seg eller bli oppfattet som frekk. Sier dere ifra? 1
Sheltay Retrac Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Nei, jeg tør ikke det. Jeg trener kontaktsport og ser ofte veeldig godt undertøyet til treningsvenninnene mine, men jeg tør ikke si det.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 Hadde i all fall ønsket at noen sa i fra om det gjaldt meg! (Noen av samme kjønn da, ikke en man..). Anonymous poster hash: 54c5f...e3e 1
Neket Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 Alle har vel fått med seg at veldig mange tights er dønn gjennomsiktige? Ihvertfall om det står 2XU på dem. Jeg har thermo, den er ikke såååå gjennomsiktig som hun jeg så i garderoben i dag sin, man kunne faktisk lese størrelsen på hennes gjennom da hun bøyde seg ned rett foran meg. Kompisen min påstod han ikke la merke til slikt da vi var på gruppetime, stod bakerst og alle tok squats... Han påpekte dog at min er gjennomsiktig. Men, vi har alle ræv og det er normalt å bruke undertøy, så jeg bryr meg ikke. 1
Gjest avocadoen Skrevet 17. mars 2014 #5 Skrevet 17. mars 2014 Alle har vel fått med seg at veldig mange tights er dønn gjennomsiktige? Ihvertfall om det står 2XU på dem. Jeg har thermo, den er ikke såååå gjennomsiktig som hun jeg så i garderoben i dag sin, man kunne faktisk lese størrelsen på hennes gjennom da hun bøyde seg ned rett foran meg. Kompisen min påstod han ikke la merke til slikt da vi var på gruppetime, stod bakerst og alle tok squats... Han påpekte dog at min er gjennomsiktig. Men, vi har alle ræv og det er normalt å bruke undertøy, så jeg bryr meg ikke. Er utrolig mange treningstightser som er gjennomsiktige. Har selv 2xu som jeg bruker mest, men jeg bøyer meg ned ganske sjeldent og trener heller ikke på senter så ikke noe problem for meg. Da jeg dreiv med friidrett og vi hadde sprinttrening så kunne vi jo se farge og merke på boxern til gutta og samme med trusene til jentene når man bøyde seg ned ved start, men det er jo helt normalt og ikke noe man skal være flau over. I alle fall ingen som reagerte på det der jeg trena. Bruker man en tights og bøyer seg ned kan man regne med at det synes hva man har under. 1
Pepperkake88 Skrevet 17. mars 2014 #6 Skrevet 17. mars 2014 Fokuserer på treningen jeg. Ikke hvordan andre jenter på treningen går kledd;) 10
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #7 Skrevet 17. mars 2014 Kunne ikke falt meg inn å kommentere det. Hadde ikke kommentert det om sportsbhen viste heller, jeg likestiller egentlig de to i denne sammenhengen. Anonymous poster hash: c780b...8b9 9
Gjest Thai clinch Skrevet 17. mars 2014 #8 Skrevet 17. mars 2014 Nei vet du hva, visse privilegier ønsker jeg å beholde/bivåne så lenge jeg kan 4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #9 Skrevet 17. mars 2014 Sier ikke i fra. Jeg synes ikke det er noen big deal heller. Værre om den er gjennomsiktig og de er truseløse under. Da kan det hende jeg får se mer enn det jeg vil. Anonymous poster hash: 4f2fa...382 2
Sanasol. Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #10 Skrevet 17. mars 2014 Er utrolig mange treningstightser som er gjennomsiktige. Har selv 2xu som jeg bruker mest, men jeg bøyer meg ned ganske sjeldent og trener heller ikke på senter så ikke noe problem for meg. Da jeg dreiv med friidrett og vi hadde sprinttrening så kunne vi jo se farge og merke på boxern til gutta og samme med trusene til jentene når man bøyde seg ned ved start, men det er jo helt normalt og ikke noe man skal være flau over. I alle fall ingen som reagerte på det der jeg trena. Bruker man en tights og bøyer seg ned kan man regne med at det synes hva man har under. Jeg er enig i at det ikke er noe big deal og vil på ingen måte være noe klespoliti, men tar meg selv i å tenke over det de gangene jentene nesten like godt kunne gått nakne. Jeg hadde i hvert fall likt å vite det om blondetrusa jeg kun liker å vise typen når vi er sammen, ble blottet for alle og en hver på senteret. Og hvorfor er det å se andres undertøy gjennom klærne noe man må "regne med" og venne oss til bare fordi det er noe vi ser over alt? Vi går jo ikke med klær kun for å holde oss varme, men og for å være "påkledd". 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #11 Skrevet 17. mars 2014 Jeg bryr meg ikke om man ser omrisset av stringtrusen min mens jeg trener. Anonymous poster hash: eb6d1...ea8 5
Chloe- Skrevet 17. mars 2014 #12 Skrevet 17. mars 2014 Jeg er enig i at det ikke er noe big deal og vil på ingen måte være noe klespoliti, men tar meg selv i å tenke over det de gangene jentene nesten like godt kunne gått nakne. Jeg hadde i hvert fall likt å vite det om blondetrusa jeg kun liker å vise typen når vi er sammen, ble blottet for alle og en hver på senteret. Og hvorfor er det å se andres undertøy gjennom klærne noe man må "regne med" og venne oss til bare fordi det er noe vi ser over alt? Vi går jo ikke med klær kun for å holde oss varme, men og for å være "påkledd". Jeg har tights fra 2XU, MXDC, Nike, SATS-merket, Reebok og Rönisch. Alle er til en viss grad gjennomsiktige. Hadde jeg gått opp en størrelse hadde de nok ikke vært det, men jeg gidder ikke trene i slapt treningstøy. Jeg er klar over at man en sjelden gang kan se konturene av trusa mi, men vet du hva? Jeg bryr meg ikke. Jeg er på senteret for å trene, og da gjør jeg det i klærne som sitter best. Hadde du kommet bort til meg hadde jeg bedt deg holde deg unna mitt privat anliggende. 3
Sanasol. Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #13 Skrevet 17. mars 2014 Jeg har tights fra 2XU, MXDC, Nike, SATS-merket, Reebok og Rönisch. Alle er til en viss grad gjennomsiktige. Hadde jeg gått opp en størrelse hadde de nok ikke vært det, men jeg gidder ikke trene i slapt treningstøy. Jeg er klar over at man en sjelden gang kan se konturene av trusa mi, men vet du hva? Jeg bryr meg ikke. Jeg er på senteret for å trene, og da gjør jeg det i klærne som sitter best. Hadde du kommet bort til meg hadde jeg bedt deg holde deg unna mitt privat anliggende. Jeg er helt enig! Konturer er helt ok. Jeg snakker om de tilfellene hvor alt synes. 1
Gjest Mr. Toad Skrevet 17. mars 2014 #14 Skrevet 17. mars 2014 Jeg er helt enig! Konturer er helt ok. Jeg snakker om de tilfellene hvor alt synes. Finnes det virkelig treningsplagg hvor man kan se "alt"?
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #15 Skrevet 18. mars 2014 Jeg har aldri lagt merke til at man kan se undertøyet gjennom treningstights jeg, enda så mange hos oss som trener i 2xu-tights, meg selv inkludert. Og hva så om noen kan skimte konturer av ei truse??? Det er da ikke akkurat som å sprade rundt i bare undertøyet. Og ærlig talt, trene i blondetruse??? DET må være ubehagelig det! Om noen hadde kommentert at de kunne skimte trusa mi gjennom tightsen, så hadde jeg spurt hva f... de glaner etter om de er opptatt av sånt! Anonymous poster hash: e1e57...b4f 5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #16 Skrevet 18. mars 2014 Nei, er du gal! Om noen går i gjennomsiktige klær så ler jeg av dem og fortsetter med mitt. Enten så ønsker de å ha det slik (overraskende mange av dem), eller så har de ikke orket sjekke. Ikke mitt ansvar å se etter voksent folk. Anonymous poster hash: 02c0a...7d4 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #17 Skrevet 18. mars 2014 Jeg er enig i at det ikke er noe big deal og vil på ingen måte være noe klespoliti, men tar meg selv i å tenke over det de gangene jentene nesten like godt kunne gått nakne. Jeg hadde i hvert fall likt å vite det om blondetrusa jeg kun liker å vise typen når vi er sammen, ble blottet for alle og en hver på senteret. Og hvorfor er det å se andres undertøy gjennom klærne noe man må "regne med" og venne oss til bare fordi det er noe vi ser over alt? Vi går jo ikke med klær kun for å holde oss varme, men og for å være "påkledd". Du er en helvetes klespoliti! Non of ur fucking business hva folk folk går med. Du er der for å trene ikke for å si ifra de som ikke har riktige klær på seg Anonymous poster hash: ecce8...43d 5
Gjest black nailpolish Skrevet 18. mars 2014 #18 Skrevet 18. mars 2014 Ikke med mindre noen plager dem for det.. Husker en gang ei jente, ganske klønete og mistilpass, sikkert nybegynner, fikk en del oppmerksomhet av noen menn ettersom tightsen hennes var gjennomsiktig. Først bare noen blikk og etterhvert som hun prøvde seg på knebøy også en del sleske glis og endatil plysring.. Jeg gikk bort til henne og tilbød meg å hjelpe ti med teknikken og nevnte i samme slengen at buksa hennes var litt gjennomsiktig. Så rapporterte jeg idiotene på vei ut og konkluderte med at heteromenn er ekle griser. Men ellers nei, eller jeg ser det an på situasjonen. Om de ikke virker plaget av det bryr jeg meg ikke, mange tights er noe gjennomsiktige og man er ikke på et treningssenter for å se classy ut uansett. 4
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #19 Skrevet 18. mars 2014 Alle har vel fått med seg at veldig mange tights er dønn gjennomsiktige? Ihvertfall om det står 2XU på dem. Jeg har thermo, den er ikke såååå gjennomsiktig som hun jeg så i garderoben i dag sin, man kunne faktisk lese størrelsen på hennes gjennom da hun bøyde seg ned rett foran meg. Kompisen min påstod han ikke la merke til slikt da vi var på gruppetime, stod bakerst og alle tok squats... Han påpekte dog at min er gjennomsiktig. Men, vi har alle ræv og det er normalt å bruke undertøy, så jeg bryr meg ikke. Det er stor forskjell på treningsbukser som er gjennomsikte og treningsbukser hvor du kan se at noen bruker undertøy! Jeg går ikke med gjennomsiktige treningsbukser (håper jeg!), men jeg går med stramme treningsbukser som gir mye støtte, perfekt for cardio-trening. (2XU-tightsene kommer jeg aldri til å bruke, spesielt fordi alle fjortisene går med dem, og noen jenter bruker det i byen også, men skoletter og hele pakka) Anonymous poster hash: 978a9...a76
Gjest avocadoen Skrevet 18. mars 2014 #20 Skrevet 18. mars 2014 Jeg er enig i at det ikke er noe big deal og vil på ingen måte være noe klespoliti, men tar meg selv i å tenke over det de gangene jentene nesten like godt kunne gått nakne. Jeg hadde i hvert fall likt å vite det om blondetrusa jeg kun liker å vise typen når vi er sammen, ble blottet for alle og en hver på senteret. Og hvorfor er det å se andres undertøy gjennom klærne noe man må "regne med" og venne oss til bare fordi det er noe vi ser over alt? Vi går jo ikke med klær kun for å holde oss varme, men og for å være "påkledd". Jeg ser i alle fall ikke hvorfor man skal være så flau over ei truse. Jeg bruker kompresjonstights fordi det er behagelig å trene i og fordi det gir bedre restutisjon. Om noen får pannikk og ikke takler å se ei truse gjennom tightsen så burde man kanskje ikke trene på et treningssenter. Jeg ser i alle fall ikke hvorfor du skal ha et stort problem med å se ei truse... Da har man i alle fall lite problemer her i verden om dette er et stort problem og noen man reagerer sterkt på. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå