AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Nabohuset er solgt, og en familie er på vei til å flytte inn. Tror de er polakker. Det er noe trangt i gata vår med parkerte biler overalt, og det gjør det ikke bedre at han har satt en tilhenger langs gata som bare står der. Han tror tydeligvis at han eier gata utenforbi huset sitt. I dag kom han å ringte på hos meg, og bad meg flytte bilen min, for han fikk ikke svingt sin bil inn på eiendommen sin. Jeg passer alltid på at bilen min ikke står til hindring når jeg parkerer i gata, så jeg visste det var bare tull, han ville bare ha bilen min vekk - den stod bak hans tilhenger ute på gata. Jeg flyttet ikke bilen før han hadde svingt inn på egen eiendom, og ventet på han så jeg fikk snakket med han. Sa da til han at han måtte flytte tilhengeren, at gata var ikke var hans, og at det er så mange biler, og at vi må ta hensyn. Han ble rimelig ufin, og gikk før jeg var ferdig å snakke. Min voksne sønn gikk ut å ville glatte over, nye naboer å greier, vil jo ha godt forhold. Men han sa også til naboen at det var ikke nødvendig å snakke slik til moren, alså meg. Kom deg av min eiendom, sa naboen, ellers banker jeg deg. Tok opp telefonen og sa at han skulle ringe til noen kamerater så skulle komme å banke han opp. Er det mulig! Jeg tøyser ikke. Hva nå? Nå føler jeg at vi på tenke på egen sikkerhet her å ikke provosere han. Jeg kommer ikke til å parkere på gata utenforbi hans hus igjen. Risikerer at han har stikker hull i dekkene mine tenker jeg! Det er vel best å holde seg vekke å ignorere han. Men pokker å, hvorfor skulle jeg få en slik nabo?! Tryggheten forsvnt som dugg for solen her.... Anonymous poster hash: 9b562...0e5
absinthia Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Noter ned ting som skjer , sånn som f.eks når han kommer med trusler og anmeld om det skjer oftere. Om han oppfører seg slik mot flere naboer, så tips dem om å gjør det samme. Ellers må dere bare forsøke å hilse vennlig når dere ser ham og behandle ham som folk, for at ihvertfall dere skal ha deres på det tørre. Vær hyggelig med resten av familien som ikke har gjort dere noe, uansett hva han gjør. Er ikke noen bra situasjon å føle seg utrygg i forhold til naboen og jeg har dessverre aldri hørt om at skumle naboer har blitt flyttet på om de eier sitt eget hus.
Gjest Groupon Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 Huff😒best å ignorere han heretter! Ikke hilse og ikke snakke med han, lat som han ikke eksisterer rett og slett så får han jo heller ikke noe og hisse seg opp over! Noen er ikke verdt å være vennlig eller bli venner med..
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 Med slike folk er det dessverre en ting som gjelder, og det er og ha ditt på det tørre, en båndoptaker av alle samtaler med han vil vel være lurt. Herregud det lyser jo taper av han lang vei, hva slags mennesker er det som snakker sånn. Anonymous poster hash: bfbb3...dd4
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 MEN DU PARKERER UTENFOR HANS HUS? Skjønte ikke helt den..Om du parkerer ved hans gjerde skjønner jeg at han reagerer, Anonymous poster hash: 4cbfe...cda
Kattugla Skrevet 18. mars 2014 #6 Skrevet 18. mars 2014 MEN DU PARKERER UTENFOR HANS HUS? Skjønte ikke helt den..Om du parkerer ved hans gjerde skjønner jeg at han reagerer, Anonymous poster hash: 4cbfe...cda At naboen har gjerde mot gaten, betyr ikke at han er personlig eier av gaten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå