AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Jeg driver å prøve å holde meg unna en jeg har hatt en flørt med en god stund, jeg liker han veldig godt.. Saken er nå at jeg har klart meg en uke uten å sende han noen meldinger eller oppsøkt han der han jobber, det er rett og slett pyton til tider, for jeg savner å ha kontakt med han:( Jeg har heller ikke hørt noe fra han enda. Det jeg lurer på er om det er lurest for meg å sende han melding å spørre han om det som har vært mellom oss disse mndene bare er useriøst og om den sexen bare var en gangs greie? ELLER skal jeg ikke gi lyd fra meg, å fortsette på den til han tar kontakt med meg å da spørre om dette?? Fader det er så vanskelig, jeg vil oppsøken han men samtidig ikke, jeg vil sende han melding men samtidig ikke, for jeg vil at han skal legge merke til at jeg ikke tar kontakt med han lenger. Kan noen komme med råd eller erfaringer?? Anonymous poster hash: 053f6...392 1
TheTeen Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Det er gått en uke uten at han har tatt kontakt? Da spørs det i så fall om det bare var en engangsgreie..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå