AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Hva menes med: "vi snakkes når du finner deg selv"Anonymous poster hash: 89c37...771
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Det betyr at inntil du vet hvem du er, hva du står for, og hvilke moralske regler du vil leve etter, vil ikke vedkommende ha noe med deg å gjøre.... Anonymous poster hash: f4c37...b71 2
Muscae Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 (endret) At du skal slutte å la deg påvirke av omgivelsene, og finne ut hva du selv synes er bra, viktig, pent, stygt, dårlig osv. Endret 17. mars 2014 av Kjemi
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 Jeg har sagt det til en person i hele mitt liv, og han var veldig forstyrret. Løy så han trodde det selv, sa mye forskjellig, skjønte ikke at andre faktisk husker at han sa det stikk motsatte en uke tidligere - ble veldig kranglete, trodde alle var ute etter å ta han, og var et salig kaos. (Han svarte: "JEG finne meg selv? JEG vet hvem jeg er jeg! DU må finne deg selv! DU er jo helt kaotisk! Se på deg selv, da! Vær som meg heller, jeg er heeeelt rolig! Du prøver å ødelegge meg, men det skal jeg ikke la deg gjøre!" Jeg bare: ok.... ) Anonymous poster hash: cd22c...a21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå