AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Hei! Så jeg ble akkurat dumpet av samboeren min over to år på Facebook av alle ting. Akkurat nå har jeg det dermed ikke særlig greit og lurer på om dere har noen ideer på gode filmer jeg kan gråte til nå rett etter bruddet? Anonymous poster hash: ac76f...6d2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Det kommer litt an på hva slags filmer du vil ha. Vil du ha filmer der en blir dumpet og er lei seg for det? Der en blir dumpet og gjør noe godt ut av det? Grinefilmer generelt, f.eks. at folk dør? Jeg vil uansett anbefale Forgetting Sarah Marshall. Det er en komedie, men kan allikevel passe i ditt tilfelle. Fantastisk film Anonymous poster hash: 8d065...116
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 Ikke se grinefilmer når du er lei deg. Se feel good og reflekterende filmer. Anbefaler av nyere: The way way back The secret life of walter mitty ++ Anonymous poster hash: 1fc92...c14
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #5 Skrevet 17. mars 2014 Det hjelper å se på litt grinefilmer. Det hjalp hvertfall for meg - og deretter kan man se på filmer som gjør at man føler seg bedre. Grinefilmer: Dear John My sister's keeper A Walk to remember Serier: Gossip Girl, One Tree Hill og Sex and the city. Sender deg varme klemmer! Du kommer deg gjennom det. Anonymous poster hash: 3af9d...8c0
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #6 Skrevet 17. mars 2014 500 days of Summer! Min absoutte favoritt "gråte-trøste-film"! Den er så fin når man er dumpa, føler seg litt mindre alene også er det lys i enden av tunellen Etter at eksen dumpa meg etter fem års samboerskap så jeg den sikkert ti ganger... Anonymous poster hash: c6eff...77f
LiKa1986 Skrevet 17. mars 2014 #7 Skrevet 17. mars 2014 PS. I love you Dagboken Dear John The Vow Gråt, vær lei deg, sint osv, bare få det ut. Var i dine sko for ikke så lenge siden.. Sender over gode tanker og håper at du får det bedre snart
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #9 Skrevet 17. mars 2014 Må du ha romantiske? Eneste filmen jeg har grått av er Armageddon, ja og Hachi da. Anonymous poster hash: c0708...7a4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #10 Skrevet 17. mars 2014 Tusen takk alle sammen! Her kom det mange gode filmtips! Nå skal jeg sette meg ned med sjokolade og kake og se noen av filmene dere har anbefalt. Dere er virkelig gode mennesker! :D Anonymous poster hash: ac76f...6d2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #11 Skrevet 17. mars 2014 - The 5 year engagement er en komedie, men har tidenes morsomste break up-scene Den så jeg sikkert 10 ganger da jeg ble dumpa. - The Notebook - Forgetting Sarah Marshall Av tv-serier anbefaler jeg: Being Erica, Little Britain, Orange is the new black, The Mindy Project Kanskje ikke så mye grinefilmer/serier jeg anbefaler, men mye feel good Anonymous poster hash: cf1c3...ba8
OppNedPåAlt Skrevet 17. mars 2014 #12 Skrevet 17. mars 2014 Jeg liker grinefilmer når jeg er lei meg, de får meg til "bunnen" og da er det bare en vei å gå etterpå, oppover! Griner ikke av sånne klissete filmer, men her er mine favoritter grinefilmer: - Gutten og jernkjempen (har aldri klart å se den tørrøyd) - King Kong - Seabiscuit - hestehviskeren
Nordis Skrevet 17. mars 2014 #14 Skrevet 17. mars 2014 Ikke se grinefilmer når du er lei deg. Du bare mater sorgen og gjør alt verre. Avled heller deg selv med artige filmsnutter og videoer på you tube eller komiserier i stedet. 2
Pixxie Skrevet 17. mars 2014 #17 Skrevet 17. mars 2014 The Notebook - gir deg et ørlite håp om at den store kjærligheten finnes der ute
Pixxie Skrevet 17. mars 2014 #18 Skrevet 17. mars 2014 Og hvis du er elsker hunder og bare vil gråte - Marley and me (troor jeg den heter)
Medusa13 Skrevet 18. mars 2014 #19 Skrevet 18. mars 2014 Hei! Så jeg ble akkurat dumpet av samboeren min over to år på Facebook av alle ting. Akkurat nå har jeg det dermed ikke særlig greit og lurer på om dere har noen ideer på gode filmer jeg kan gråte til nå rett etter bruddet? Anonymous poster hash: ac76f...6d2 Synes heller du skal sette deg å se en skrekkfilm om gale samboere og ektemenn, slik at du heller klarer å vinkle deg dit at det er godt å være alene 1
bebisss Skrevet 18. mars 2014 #20 Skrevet 18. mars 2014 Nårbjeg ble dumpa sp gikk det mest i tarantino filmer med blod og gørr og dreping of skyting. Ingen trist musikk eller noe av den slags.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå