AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Har bare vært sammen i 2-3 måneder og jeg klarer ikke fungere om vi ikke er sammen. Har store problemer med å sove alene og har en nervøs følelse i magen når vi ikke er sammen. Dette er både når jeg er med venner, på fest eller på jobb. Jeg vil ringe ham og tekste ham 24/7 men gjør det selvfølgelig ikke for jeg vil ikke vise at jeg er desperat å masete. Men det er en evig kamp å ikke tekste ham eller spør om jeg kan komme på besøk.. Vi er veldig ofte sammen også, går ikke lenger en 1 maks 2 dager fra hverandre.. Noen som har hatt det sånn? Jeg har ikke vært sånn ved tidligere forhold. Noen som har gode tips før jeg saboterer forholdet ? Takker for svar Anonymous poster hash: 269c8...631
Shira Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Har bare vært sammen i 2-3 måneder og jeg klarer ikke fungere om vi ikke er sammen. Har store problemer med å sove alene og har en nervøs følelse i magen når vi ikke er sammen. Dette er både når jeg er med venner, på fest eller på jobb. Jeg vil ringe ham og tekste ham 24/7 men gjør det selvfølgelig ikke for jeg vil ikke vise at jeg er desperat å masete. Men det er en evig kamp å ikke tekste ham eller spør om jeg kan komme på besøk.. Vi er veldig ofte sammen også, går ikke lenger en 1 maks 2 dager fra hverandre.. Noen som har hatt det sånn? Jeg har ikke vært sånn ved tidligere forhold. Noen som har gode tips før jeg saboterer forholdet ? Takker for svar Anonymous poster hash: 269c8...631 Tror ikke det er annet du kan gjøre enn å bare holde deg i tøylene.. Jeg merker det selv at jeg må sende meldinger med kjæresten hele tiden. Han sa heldigvis i fra når det ble for mye og det i seg selv var egentlig en "eye-opener" ettersom jeg virkelig ikke ville ødelegge forholdet vårt. Det hjalp også veldig å dra på jobb så ofte som mulig og være med venner når jeg ikke kunne være med han. Og spille WoW, men ikke alle som deler den interessen
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 Kan kanskje nevne at vi begge er i midten av tjueårene da jeg sikkert høres ut som en 14år gammel jente TSAnonymous poster hash: 269c8...631
Shira Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 Kan kanskje nevne at vi begge er i midten av tjueårene da jeg sikkert høres ut som en 14år gammel jente TSAnonymous poster hash: 269c8...631 Jeg er 21 og han er 27 så jeg vet åssen du har det. Man føler seg litt dum og needy
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #5 Skrevet 17. mars 2014 Jeg er 21 og han er 27 så jeg vet åssen du har det. Man føler seg litt dum og needy Fint å høre at jeg ikke er den eneste får håpe det går over for oss begge TSAnonymous poster hash: 269c8...631
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #6 Skrevet 17. mars 2014 Åh! Jeg melder meg inn i 'needy og masete' gruppen. For meg har det hjulpet med antidepressiva. Nå sier jeg ikke at dere skal løpe ned legen og få ordnet det som en quick-fix, fikk de helt til annet formål. Hvorfor er du slik da? Må jo ligge en dypere grunn bak.Anonymous poster hash: 97778...4eb
Shira Skrevet 17. mars 2014 #7 Skrevet 17. mars 2014 Åh! Jeg melder meg inn i 'needy og masete' gruppen. For meg har det hjulpet med antidepressiva. Nå sier jeg ikke at dere skal løpe ned legen og få ordnet det som en quick-fix, fikk de helt til annet formål. Hvorfor er du slik da? Må jo ligge en dypere grunn bak.Anonymous poster hash: 97778...4eb Var det grunnen til at du fikk antideprissiva? O.O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå