Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har bare vært sammen i 2-3 måneder og jeg klarer ikke fungere om vi ikke er sammen. Har store problemer med å sove alene og har en nervøs følelse i magen når vi ikke er sammen. Dette er både når jeg er med venner, på fest eller på jobb. Jeg vil ringe ham og tekste ham 24/7 men gjør det selvfølgelig ikke for jeg vil ikke vise at jeg er desperat å masete. Men det er en evig kamp å ikke tekste ham eller spør om jeg kan komme på besøk.. Vi er veldig ofte sammen også, går ikke lenger en 1 maks 2 dager fra hverandre..

Noen som har hatt det sånn? Jeg har ikke vært sånn ved tidligere forhold.

Noen som har gode tips før jeg saboterer forholdet ?

Takker for svar :)

Anonymous poster hash: 269c8...631

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare vært sammen i 2-3 måneder og jeg klarer ikke fungere om vi ikke er sammen. Har store problemer med å sove alene og har en nervøs følelse i magen når vi ikke er sammen. Dette er både når jeg er med venner, på fest eller på jobb. Jeg vil ringe ham og tekste ham 24/7 men gjør det selvfølgelig ikke for jeg vil ikke vise at jeg er desperat å masete. Men det er en evig kamp å ikke tekste ham eller spør om jeg kan komme på besøk.. Vi er veldig ofte sammen også, går ikke lenger en 1 maks 2 dager fra hverandre..

Noen som har hatt det sånn? Jeg har ikke vært sånn ved tidligere forhold.

Noen som har gode tips før jeg saboterer forholdet ?

Takker for svar :)

Tror ikke det er annet du kan gjøre enn å bare holde deg i tøylene.. Jeg merker det selv at jeg må sende meldinger med kjæresten hele tiden. Han sa heldigvis i fra når det ble for mye og det i seg selv var egentlig en "eye-opener" ettersom jeg virkelig ikke ville ødelegge forholdet vårt. Det hjalp også veldig å dra på jobb så ofte som mulig og være med venner når jeg ikke kunne være med han. Og spille WoW, men ikke alle som deler den interessen :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Kan kanskje nevne at vi begge er i midten av tjueårene da jeg sikkert høres ut som en 14år gammel jente ;)

TS

Skrevet

Kan kanskje nevne at vi begge er i midten av tjueårene da jeg sikkert høres ut som en 14år gammel jente ;)

TS

Jeg er 21 og han er 27 så jeg vet åssen du har det. Man føler seg litt dum og needy :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 21 og han er 27 så jeg vet åssen du har det. Man føler seg litt dum og needy :P

Fint å høre at jeg ikke er den eneste ;) får håpe det går over for oss begge :)

TS

AnonymBruker
Skrevet

Åh! Jeg melder meg inn i 'needy og masete' gruppen. For meg har det hjulpet med antidepressiva.

Nå sier jeg ikke at dere skal løpe ned legen og få ordnet det som en quick-fix, fikk de helt til annet formål.

Hvorfor er du slik da? Må jo ligge en dypere grunn bak.

Anonymous poster hash: 97778...4eb

Skrevet

Åh! Jeg melder meg inn i 'needy og masete' gruppen. For meg har det hjulpet med antidepressiva.

Nå sier jeg ikke at dere skal løpe ned legen og få ordnet det som en quick-fix, fikk de helt til annet formål.

Hvorfor er du slik da? Må jo ligge en dypere grunn bak.

Anonymous poster hash: 97778...4eb

Var det grunnen til at du fikk antideprissiva? O.O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...