Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Fant plutselig den STORE kjærligheten for et halvt år siden. Vi har har vært sammen siden da. Men han sårer meg, for han vil aldri overnatte hos MEG. Sier det er for tidlig ettersom jeg har bodd flere år sammen med eksen min i leiligheten (Brøt ut av et laaangt samboerforhold nettopp pga min nåværende kjæreste). Er så møkk lei av å bo i bag hos han hele tiden.

Dette har etterhvert blitt et slitsomt emne vi stadig diskuterer, som alltid ender i krangling. Han synes ikke han er sær i det hele tatt og sier at jeg ikke har noen som helst grunn til å forvente at han skal sove over. Heller ikke bli såret for at han ikke vil.

Blir gang på gang lei meg for dette her... er så forelska :oops: og vil holde rundt han om natten.

Det er et halvt år siden eksen flyttet ut, og jeg har pusset opp hele leiligheten for å fjerne "minnene fra veggene" og skape meg et nytt liv.

Er det jeg som er kravstor eller han som er sær?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

vet ikke. Jeg tror ikke jeg hadde brydd meg så mye om det hadde sovet en annen der for lenge siden. Det er jo fortid. La fortid være fortid. Men dersom han syns det er så ille så kan vel du sove hos ham?

Gjest Anonymous
Skrevet

Saken er at jeg er så evinnelig lei av å bo i en bag. Dessuten vet han at det er slitsomt for meg i forhold til jobb. Bruker tre ganger så lang tid fra han som fra meg (har ikke bil - det har han).

Men det er kanskje bare jeg som er kravstor... :forvirra: sukk!

Gjest gjesten
Skrevet

Hei.

Vet ikke om du er kravstor.

Har selv et forhold som har vart i et halvt år. Han kommer hjem til meg og overnatter her. Sjelden, men likevel. Jeg har aldri vært hjemme hos ham og følgelig aldri overnattet der. Han ble skilt like før jeg traff ham, og jeg synes det er for tidlig å dra hjem til ham. Ikke på grunn av eks-kona, men for meg virker det ennå ikke naturlig. Det føles som om jeg trenger meg inn på et område som i utgangspunktet ikke var tiltenkt meg. Dessuten føler jeg meg på tryggere grunn når jeg våkner hjemme hos meg selv.

Han ønsker selvsagt å vise hjemmet sitt. Jeg har bare sagt at det er for tidlig, uten at jeg trenger å utdype det for ham. Han godtar det og peser ikke mer på det.

Den tid kommer nok at det er aktuelt å bytte på. Formentlig blir det sånn for kjæresten din også.

Gjest Therese-33
Skrevet

Jeg kan forstå kjæresten din ja, for det er ikke lett alltid å handskes med følelsen om at en person som betød mye for en har bodd der tidligere med deg.

Tankene kan lett spinne i retning av å se dem for seg, DE var i samme seng, HAN (eksen) forførte henne DER osv...

Derfor er det da også mange som flytter til noe nytt etter brutte forhold for å vise at fortiden fysisk sett er avsluttet.

Skrevet

Synes dette høres veldig sært ut. Er han veldig sjalu?

Gjest Poirot
Skrevet

Jeg synes også det var sært, spesielt når du ikke har bil. Har bodd i en bag selv, og det er slitsomt i lengden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...