Zzyzx Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Jeg driver og forsøker å bestille en time på nett, men hva er forskjellen på dameklipp med form og dameklipp med føn? Er Nikita i det hele tatt et sted å klippe seg, eller bør jeg velge noe annet?
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 form er for eksempel å rette det ut, tupere, rulle opp, annen styling.. føn er nøye føning med rundbørste Anonymous poster hash: 3d36a...2fa 1
Zzyzx Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2014 Takk, da er det føn jeg skal ha. Noen med erfaring med noen av frisørene på Storo?
Harley Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Vil tro det er slik som AB over her skrev Om du bør velge nikita kommer jo helt ann på hvem som jobber der.
Zzyzx Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2014 Ja, det er jo det jeg ikke vet. Jeg leter fremdeles etter "min" frisør... Endte faktisk opp med å bestille hos Adam&Eva. Dyrere, men de har for det første et bestillingssystem som fungerer teknisk, for det andre ikke ørten forskjellige ting jeg må velge mellom (litt vanskelig når jeg ikke en gang vet hva som utgjør en vanlig klipp) og for det tredje, de er de eneste jeg har sjekka som faktisk har en prisliste tilgjengelig på nettsidene. Dessuten ble jeg anbefalt en frisør på en av salongene, så jeg får jo bare prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå