Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er i datingfasen, treffes et par ganger i uken. Vi har vel ikke definert oss som et par ennå, men det skjer nok snart. Og i helga lå jeg med en annen..

Han andre betyr ingenting for meg og jeg er usikker på om jeg burde være ærlig om dette. Om han skulle finne på å spørre om jeg har gjort noe med noen andre, er jo rart om det skjer, men uff jeg vil jo helst ikke lyve. Men det var bare fyllerør, noe dumt som skjedde. Det er jo han jeg dater jeg bryr meg om. Uff :(

Anonymous poster hash: c5a37...d49
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du høres virkelig ut som kjærestemateriale.

Anonymous poster hash: ddc91...924
  • Liker 21
Skrevet

"Fyllerør" my ass. Man klarer å si nei til ting i fylla.

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

"Fyllerør" my ass. Man klarer å si nei til ting i fylla.

Ser du driver å kommenterer mye rundt på Kvinneguiden. Utifra det jeg har sett virker du veldig dømmende. Antar du aldri har gjort noe galt i ditt liv? Rett og slett perfekt med andre ord ? ;)

Anonymous poster hash: 893f1...042

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Ser du driver å kommenterer mye rundt på Kvinneguiden. Utifra det jeg har sett virker du veldig dømmende. Antar du aldri har gjort noe galt i ditt liv? Rett og slett perfekt med andre ord ? ;)

Eeeeller bare ei bitter kjerring som innser at livet snart er omme og du sitter igjen med nada.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har lov til å kommentere på det jeg ser på som negativt, har jeg ikke?

• Liker 6
Skrevet

Eeeeller bare ei bitter kjerring som innser at livet snart er omme og du sitter igjen med nada.

Bitter kjerring fordi jeg ser på utroskap og abort som negativt? Suuuure. Points to you.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lov til å kommentere på det jeg ser på som negativt, har jeg ikke?

For all del, men du trenger da ikke være så kvass hele tiden, kjære deg. Livet ditt blir ikke bedre om du rakker ned på andre :blomst:

• Liker 7
Skrevet

For all del, men du trenger da ikke være så kvass hele tiden, kjære deg. Livet ditt blir ikke bedre om du rakker ned på andre :blomst:

Det er ikke å rakke ned på andre å komme med meninger. Finn et sted hvor jeg har rakket ned på noen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke si noe.

Anonymous poster hash: 5f53a...2fe
  • Liker 2
Gjest elle82
Skrevet

Tror jeg ville sagt det til han, det er vel litt dumt å starte et forhold uten å fortelle sannheten? Si at du er veldig lei deg for det som skjedde, men at du vil være ærlig mot han siden du ønsker et forhold med han.

Du risikerer jo at han ikke vil ha noe å gjøre med deg etter dette, men den sjansen får du ta. Du får se på det som en lærepenge, og holde deg til en om gangen fra nå av.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er faktisk enig med Shirah. Du er ikke så interessert i han du dater, for du hadde klart å si nei til litt spennende og uforpliktende sex da..

Anonymous poster hash: 00e12...c35
  • Liker 8
Skrevet

Jeg er faktisk enig med Shirah. Du er ikke så interessert i han du dater, for du hadde klart å si nei til litt spennende og uforpliktende sex da..

You seem surprised :trist:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

You seem surprised :trist:

Neida :) Ikke misforstå meg. :blomst: Jeg ville bare poengtere ovenfor de andre at du ikke var den eneste med denne meningen.

• Liker 5
Skrevet

Enig i at du ikke virker så glad i han som du sier du er. Jeg klarer ikke ligge med andre om jeg er en smule betatt av en som ikke vil ha meg engang.

Men jeg ville vel ikke sagt noe. Du har ikke vært utro teknisk sett, og det vil bare såre han om han er forelsket/betatt av deg. Det jeg derimot vil råde deg til er å tenke gjennom om du faktisk vil ha han, eller om det er mer gøy å ligge rundt på byen (ikke dømmende ment, jeg synes det er gøy å rote rundt på byen selv, men jeg dater ikke for øyeblikket).

• Liker 3
Skrevet

Vi er i datingfasen, treffes et par ganger i uken. Vi har vel ikke definert oss som et par ennå, men det skjer nok snart. Og i helga lå jeg med en annen..

Han andre betyr ingenting for meg og jeg er usikker på om jeg burde være ærlig om dette. Om han skulle finne på å spørre om jeg har gjort noe med noen andre, er jo rart om det skjer, men uff jeg vil jo helst ikke lyve. Men det var bare fyllerør, noe dumt som skjedde. Det er jo han jeg dater jeg bryr meg om. Uff :(

Så lenge dere ikke har definert dere som par, eller på noen annen måte har blitt enige om å være eksklusive, kan jeg ikke se noe galt med at du lå med en annen på dette tidspunktet.

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Så lenge dere ikke er noe par enda, ser jeg ingen grunn til at han skal vite det? Du var kåt og ville ha pikk, gjort er gjort og spist er spist :)

Gå videre og ikke se deg tilbake :)

Nyt tiden med daten :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde akkurat det samme sist helg. Siden vi ikke har definert oss som par syns jeg ikke det teller. Selv om jeg har dårlig samvittighet. Klem til deg og gjør som meg; glem det.

Anonymous poster hash: 0f295...f8c

• Liker 1
Skrevet

Du skal avslutte datinga. Helt uakseptabelt av deg å gjøre noe sånt.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...