AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Ja, hva er fordelene med å være singel ? :-) Anonymous poster hash: a3bb0...452
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Det kan ikke bli mindre sex.... Anonymous poster hash: 92ba7...18e 13
Inwe Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 Det kan ikke bli mindre sex....Anonymous poster hash: 92ba7...18e Jeg hadde mindre sex da jeg var i forrige forhold, men det har nok mer med forholdet å gjøre. Finnes mange fordeler med å være singel, men den største er helt klart friheten. Det at man kan være spontan, henge med venner til langt på natt, rote med den kjekke fyren på byen, spise det man vil til middag, alltid velge tvprogram, slippe å spørre kjæresten om det passer at du tar en helg ute med jentene osv osv. I tillegg får du mer tid til deg selv og egenpleie. Du slipper å tenke på en annen før du bruker penger. Du kan rett og slett gjøre som du vil uten å ta hensyn til en til 5
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #5 Skrevet 17. mars 2014 Frihet til å gjøre hva du vil.Anonymous poster hash: 3e4d2...5ae 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #6 Skrevet 17. mars 2014 Man kan ligge rundt så mye man ønsker. Anonymous poster hash: 20765...f9c 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #7 Skrevet 17. mars 2014 Invalid request. Men fordelen med å ikke ha samboer er at man kan løpe rundt naken, danse og synge så høyt og mye man bare vil. Middagen kan man bare droppe, trusene som skal vaskes er kun dine. Ingen som snorker eller beveger seg unødig i senga. Anonymous poster hash: c70f7...fb5 7
Inwe Skrevet 18. mars 2014 #8 Skrevet 18. mars 2014 Invalid request. Men fordelen med å ikke ha samboer er at man kan løpe rundt naken, danse og synge så høyt og mye man bare vil. Middagen kan man bare droppe, trusene som skal vaskes er kun dine. Ingen som snorker eller beveger seg unødig i senga.Anonymous poster hash: c70f7...fb5 Kan man ikke løpe rundt naken med samboer? Da gjorde jeg noe feil forrige gang iallefall 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #9 Skrevet 18. mars 2014 Fordelen er at det er få gode menn å finne. Så for oss kvinner som har vært bortpå noen idioter av menn, er det bedre å være singel. Da slipper vi å bli såra og utnytta. Da kan vi heller lære oss å elske oss selv, og vente på den riktige mannen - en god og snill og omsorgsfull mann. Det er selvfølgelig også en fordel å ha rom til å kunne tenke bare på seg selv. Å kunne planlegge livet den veien en selv har lyst. Å ikke trenge å forhøre seg med en annen person, innrette seg og møtes på halvveien. Å bare kunne flytte dit man ønsker, studere eller jobbe med akkurat hva man ønsker, hvor man ønsker, gir en veldig fin frihet som er særdeles viktig, særlig i ung voksen alder. Mange "gir etter" og blir boende på et sted fordi de har en partner som ikke ønsker å flytte. De gir opp drømmer, kanskje utdanningen de ønsker, eller annet, fordi de gir etter for den partneren. Det kan være det riktige valget for dem, men for oss som kan følge drømmene våre er det jo deilig. Forøvrig tror jeg at det er bra å lære seg å være selvstendig, og å lære seg å ta vare på seg selv. Noe jeg tror mange er mye flinkere til som singel enn i et forhold. Mange slipper litt på seg selv, glemmer å ta vare på seg selv, og lar være å utnytte sitt fulle potensial. Når det gjelder denne singel vs. i et forhold-debatten, tror jeg det er viktig å påpeke at begge deler er gode måter å leve på. Det er hva man gjør det til selv. Et forhold kan være bra, men er et forhold dårlig, er det kanskje bedre å være singel til den rette dukker opp. Ingen har vondt av å være litt alene. Har man venner og familie rundt seg, er det ingen grunn til å ikke kunne klare noen måneder eller år som singel. Anonymous poster hash: f180f...548 2
Gjest Svampebob1 Skrevet 18. mars 2014 #10 Skrevet 18. mars 2014 Når det gjelder denne singel vs. i et forhold-debatten, tror jeg det er viktig å påpeke at begge deler er gode måter å leve på. Det er hva man gjør det til selv. Et forhold kan være bra, men er et forhold dårlig, er det kanskje bedre å være singel til den rette dukker opp. Ingen har vondt av å være litt alene. Har man venner og familie rundt seg, er det ingen grunn til å ikke kunne klare noen måneder eller år som singel. Anonymous poster hash: f180f...548 Wørd! :-) 1
Gjest Kv84 Skrevet 18. mars 2014 #11 Skrevet 18. mars 2014 Stor seng alene, om du har dobbeltseng da. Spise hva du vil. Ikke som snorker vedsiden av deg. Alltid ledig bad og toalett. Bestemme interiør selv. Sitte/ligge hvor du vil i sofaen. Spise mat og drikke når du vil. Ikke må du vente på noen for å gjøre noe, du kan gjøre hva du vil, når du vil. Bruke alle skuffer og skap på badet til sminke. 2
Shira Skrevet 18. mars 2014 #12 Skrevet 18. mars 2014 Aner ikke. Jeg ble singel for en time siden og ser foreløbig ikke det positive. 3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #13 Skrevet 18. mars 2014 Ingenting. Anonymous poster hash: 204b2...01a 1
ungjenten Skrevet 20. mars 2014 #14 Skrevet 20. mars 2014 Er ikke singel selv, men må jo være friheten som er det beste. Du trenger ikke å si ifra om hvor du er og hva du gjør hele tiden. Du kan reise på jenteturer Du kan flørte med andre gutter Du kan snakke med hvem du vil uten å ta hensyn til partneren din Du kan drikke hver eneste helg Du slipper å være med i kjedelige familiebesøk 1
Meline37 Skrevet 20. mars 2014 #15 Skrevet 20. mars 2014 - Du kan gjøre mye som du vil - Du kan reise der du vil - Du kan styre livet ditt som du vil, uten sure irriterte kommentarer - Du kan mulig få oppfyllt mange av drømmene dine, uten at partneren tar de fra deg. - Du kan slappe av når du vil - Du slipper å føle deg beglodd - Du slipper å måtte føle deg som en pyntedukke - Du slipper å irritere deg over hva svigermor/ svigerfar sier - Du kan spise og kose deg med det du vil, uten at du får stygge kommentarer. - Du er fri, og kan drømme om hva du vil!. - Du slipper forventningspress. Men det er også savn ved å være singel. Savn etter å : - føle seg beundret - føle seg elsket - savn etter å dele tanker og opplevelser sammen med en. - savnet av nærhet - savnet av et skikkelig godt familieliv. Jeg er veldig glad i familielivet, men vet at jeg aldri kan få et skikkelig familieliv igjen etter at eksen forlot meg. Jeg har to barn fra forholdet, men jeg vet at jeg kan finne en mann som kan tilpasse seg livet med oss, og samtidig så ønsker jeg et felles barn med han selv om jeg er litt oldis nå
Pixxie Skrevet 21. mars 2014 #16 Skrevet 21. mars 2014 - Du kan gjøre mye som du vil - Du kan reise der du vil - Du kan styre livet ditt som du vil, uten sure irriterte kommentarer - Du kan mulig få oppfyllt mange av drømmene dine, uten at partneren tar de fra deg. - Du kan slappe av når du vil - Du slipper å føle deg beglodd - Du slipper å måtte føle deg som en pyntedukke - Du slipper å irritere deg over hva svigermor/ svigerfar sier - Du kan spise og kose deg med det du vil, uten at du får stygge kommentarer. - Du er fri, og kan drømme om hva du vil!. - Du slipper forventningspress. Men det er også savn ved å være singel. Savn etter å : - føle seg beundret - føle seg elsket - savn etter å dele tanker og opplevelser sammen med en. - savnet av nærhet - savnet av et skikkelig godt familieliv. Jeg er veldig glad i familielivet, men vet at jeg aldri kan få et skikkelig familieliv igjen etter at eksen forlot meg. Jeg har to barn fra forholdet, men jeg vet at jeg kan finne en mann som kan tilpasse seg livet med oss, og samtidig så ønsker jeg et felles barn med han selv om jeg er litt oldis nå Har vel aldri hatt disse problemene i et forhold. Da er forholdet dårlig, etter min mening. 5
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2014 #17 Skrevet 21. mars 2014 Bestemme selv hva som skal lages til middag. 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #18 Skrevet 22. mars 2014 Du kan ha sex med hvem du vil og gå på byn Anonymous poster hash: a3bb0...452 1
Nowayback Skrevet 22. mars 2014 #19 Skrevet 22. mars 2014 Ja, hva er fordelene med å være singel ? :-) Anonymous poster hash: a3bb0...452 Alt
Gjest BettyBoop Skrevet 22. mars 2014 #20 Skrevet 22. mars 2014 Ja, hva er fordelene med å være singel ? :-) Anonymous poster hash: a3bb0...452 man trenger ikke ta hensyns til andres sære matvaner. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå