Gjest 1111 Skrevet 2. juni 2004 #1 Del Skrevet 2. juni 2004 Hver gang jeg lukker øynene så blir jeg skikkelig svimmel og det føles ut som om jeg sitter/står stille og rommet beveger seg rundt meg. det begynner å bli ubehagelig og den eneste gangen jeg ikke blir svimmel er når jeg ligger nede. Hva kan dette komme av? Får i meg nok mat og drikke, så er nok ikke det som er problemet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest katti Skrevet 2. juni 2004 #2 Del Skrevet 2. juni 2004 jernmangel kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 2. juni 2004 #3 Del Skrevet 2. juni 2004 Eller lavt blodtrykk? Kjæresten min har det slik titt og ofte, og har fått beskjed om å holde seg aktiv og spise nok. Men uff, det høres skikkelig ekkelt ut... Omtrent som de kveldene en har fått i seg noen halvlitere for mye slik at sengen roterer når man skal sove! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 2. juni 2004 #4 Del Skrevet 2. juni 2004 Balansen er visuell, dvs at mange sliter med balansen når de lukker øynene. Fx hvis man står på ett ben og i "vater" liksom. Går greit helt til man lukker øynene. Når man er full er man kanskje ikke svimmel, men når man legger seg ned og lukker øynene, så snurrer alt... Kan det være noe på balansenerven din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 2. juni 2004 #5 Del Skrevet 2. juni 2004 Psst: før alle begynner å fortelle om blinde som IKKE triller overende hele tiden, så kan dette altså trenes opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2004 #6 Del Skrevet 3. juni 2004 Hvis du søker på tråder om virus på balansenerven, finner du en tråd med en "diagnose" som kanskje passer (ikke virus på balansenerven, men noe annet, husker ikke hva det heter). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 4. juni 2004 #7 Del Skrevet 4. juni 2004 Takk alle sammen. Jeg har alltid hatt lavt blodtrykk, det har alltid ligget rundt nedre grense på normalen. men det er bare de siste ukene at jeg har blitt svimmel når jeg lukker øynene. Kanskje det kan være balansenerven da..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå