AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Jeg har akkurat slått opp med typen min. Forholdet vårt varte i ca. 4 år og det var et veldig usunt forhold hvor jeg ikke stolte på han på grunn av utroskap og løgn. jeg er også veldig sjalu pga alt dritet som har skjedd og får vondt i magen bare han snakker med en jente, noe jeg synes var veldig dumt. Jeg har også mistet ALLE vennene mine, og jeg gruer meg skikkelig til helgen. Da kommer han til å gå på byen og fixe seg mens jeg blir sittende hjemme å tenke på det... Noen som har noen råd til meg? Hva kan jeg gjøre for å få tiden til å gå? Hvordan komme meg over han? Kan ikke gå på byen for jeg er ikke gammel nok ennå. Anonymous poster hash: 6c8d9...f09
Gjest Awzm me Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Han finner seg nok neppe noe på byen, og hvis han gjør, så er det antakeligvis en som er styggere enn deg, da han sikkert er desperat og tar "hva som helst", om det hjelper. Hvor gammel er han?
Gjest Makemeloveit Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 Du sier jo selv at han ikke er noe å samle på! Det har jo det ustabile forholdet og løgnene hans bevist. Spør vennene dine om de kan tilgi deg og om du kan få være med de!
Shira Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 Jeg har akkurat slått opp med typen min. Forholdet vårt varte i ca. 4 år og det var et veldig usunt forhold hvor jeg ikke stolte på han på grunn av utroskap og løgn. jeg er også veldig sjalu pga alt dritet som har skjedd og får vondt i magen bare han snakker med en jente, noe jeg synes var veldig dumt. Jeg har også mistet ALLE vennene mine, og jeg gruer meg skikkelig til helgen. Da kommer han til å gå på byen og fixe seg mens jeg blir sittende hjemme å tenke på det... Noen som har noen råd til meg? Hva kan jeg gjøre for å få tiden til å gå? Hvordan komme meg over han? Kan ikke gå på byen for jeg er ikke gammel nok ennå. Anonymous poster hash: 6c8d9...f09 Høres veldig ut som situasjonen jeg var i.. Det gjelder å bare komme seg ut igjen. Dra på jobb hvis du har en, prøv å skaffe deg et nettverk. Jeg fant min nåværende på jobben, så du skal ikke lete lenge bestandig
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #5 Skrevet 17. mars 2014 Han finner seg nok neppe noe på byen, og hvis han gjør, så er det antakeligvis en som er styggere enn deg, da han sikkert er desperat og tar "hva som helst", om det hjelper. Hvor gammel er han? Han er 21. Anonymous poster hash: 6c8d9...f09
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #6 Skrevet 17. mars 2014 Du sier jo selv at han ikke er noe å samle på! Det har jo det ustabile forholdet og løgnene hans bevist. Spør vennene dine om de kan tilgi deg og om du kan få være med de! De har et helt annet liv enn meg nå og er veldig populære så jeg er ganske redd for å få avslag. Har prøvd å spørre om å være med en av de for ikke så lenge siden men da var hun opptatt.. Anonymous poster hash: 6c8d9...f09
Crobern Skrevet 17. mars 2014 #7 Skrevet 17. mars 2014 Ok, hør nå her, dette er en peptalk fra en person med erfaring Du er ikke gammel nok til å gå på byen, altså er du under 18 år. MEN: Du er moden nok til å slå opp med typen din fordi du vet at han ikke er bra nok for deg.BRAVO!!!!! Ta med deg lærdommen fra dette forholdet og finn noe bedre. Da det gjelder venner, så husk til en annen gang å ikke kutte kontakt med venner fordi det kommer en kjæreste inn i bilde. Venner er utrolig viktig. Og GODE venner tilgir, så lenge du ikke har tråkket LAAAAAAAAAAAANGT over streken. Det har ikke du, ut i fra det du skriver. Om disse vennen du prater om ikke tilgir deg, så er de ikke gode venner. Om du ikke forstår hva jeg mener nå, så vil du skjønne det om noen år. Du virker jo veldig oppegående, så tror du klarer deg fint. Du vet vel ikke sikkert hva han skal i helgen? Prøv å ikke tenk på han en gang. Han fortjener det ikke. Kos deg med godis, film og levende lys. Pynt deg, se deg i speilet og se hvor fantastisk du er. Du fortjener det beste, det tror jeg. Hvis du er i tvil etter å lest dette: jeg vil deg vel. Dette er ikke ment som en moralpreken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå