Querido Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Etter å ha sett filmen tv2.no la ut, tenkte jeg å høre hva dere dyreglade sjeler på KG tenker rundt dette med forsøksdyr, og måten de blir håndtert, behandlet og kastet på.http://www.tv2.no/2014/03/17/nyheter/innenriks/okonomi/5400806#.UyctBPl5PTE Hva tenker dere? Jeg ser skremmende likegyldighet, og manglende empati hos de som driver med dette. Det vil jo ikke bare føre til at dyrene blir behandlet som vaskekluter etter de er avlivet, men også når de enda er i live. Det må da finnes bedre måter å teste medisin o.l?
Gjest constance90 Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 Det et vel i utgangspunktet to måter å teste medisiner. Barn ble godt brukt under andre verdenskrig. Jeg vet at de har mangel på empati men i noen tilfeller så må vi "leve med det". Gjør det du selv kan. Kjøp produkter som ikke er dyretestet, pels og mulesing produkter og delta med underskriftskampanjer. Verden er fæl, håper de snart finner en bedre måte
Gjest Hyssingen Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Test medisiner for mennesker, på mennesker. Jeg tenker kanskje vi kan teste dem på kriminelle som er dømt for virkelig fryktelige ting. Da får de bidratt med noe positivt til samfunnet. 1
Gjest constance90 Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Test medisiner for mennesker, på mennesker. Jeg tenker kanskje vi kan teste dem på kriminelle som er dømt for virkelig fryktelige ting. Da får de bidratt med noe positivt til samfunnet. Eller så kan det testes på rabisinfiserte dyr og dyr som angrep mennesker. Hvorfor ønske noen/noe vondt i det hele tatt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå