AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Jeg er en student på 23 år med lapp og bil som gjerne vil tjene ekstra med penger. Problemet er at jeg ikke har noe særlig erfaring med barn, men jeg er snill, til å stole på og vil barns beste. Kommer til å lure på om de er sulten, om de vil se på tv, eller hva de vil, legge dem, få dem til å pusse tenner. Vet liksom ikke hvordan jeg skal ordlegge meg for å appellere til foreldre her inne. Spørsmålet mitt er: er det behov for slike tjenester? Jeg tenker at foreldre gjerne vil ut en kveld uten å måtte bekymre seg for barna hjemme, eller at de vil ha noen timer ute uten barn en ettermiddag på en vanlig dag, eller helger for den saks skyld. Er det en ettertraktet tjeneste eller bruker dere naboer, som 15-åringer og besteforeldre? Er liksom ikke så interessert i å begynne å jakte på dette om det ikke er noe særlig i det, dessuten koster det jo mer i timepris når man er eldre. Anonymous poster hash: 82d76...1b3
Maximillian Cohen Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Jeg kan kun snakke for meg selv, men jeg hadde ikke latt en fremmed passe barnet mitt mens jeg var ute.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 Jeg kan kun snakke for meg selv, men jeg hadde ikke latt en fremmed passe barnet mitt mens jeg var ute. I know, det er også et problem. Kjedelig. TS Anonymous poster hash: 82d76...1b3
aquiz Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 Det er flere som ønsker noe slikt. Er ikke mer enn 3 dager siden jeg sist så en annonse hvor noen ønsket en slik tjeneste. Men blir kjent med barnevakten før man lar barnet og personen være alene hjemme. Gjerne gi referanser til ulike folk som kan beskrive deg som person.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #5 Skrevet 17. mars 2014 Hadde jeg blitt kjent med seg, stolt på deg og sett at du fungerte greit med barna så hadde jeg fint kunne brukt deg som barnevakt. Men hadde ikke overlatt ungen til deg etter fem min, men kanskje hatt noen timer sammen først og så vurdert det. Og jeg vil tro mange tenker likt som meg.Anonymous poster hash: 117c3...3b0
Sophie-Ann Skrevet 17. mars 2014 #6 Skrevet 17. mars 2014 Jeg hadde brukt deg, men du måtte blitt kjent med både meg og barna først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå