Gå til innhold

Møtte en koselig gutt på fest

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi møttes på en fest, og satt sammen og "pjusket" på hverandre og kysset nå og da ganske lenge. Han virker som min type og jeg har lyst til å bli kjent med han, men hvor vanlig er det å ta kontakt etter noe slikt? Vi hadde begge drukket en del(men ikke SÅ mye) og han klådde ikke eller noe, så virket ikke som han bare var ute etter å få seg noe. Vi har lagt til hverandre på insta og Facebook, og han har sendt noen fellessnapper til meg. Noen forslag til hvordan jeg eventuelt kan ta kontakt?

Anonymous poster hash: 04611...a0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sende en melding på FB???

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sende en melding på FB???

Tror ikke jeg tør det, hva skal jeg si liksom..? Tenker snapchat kanskje er litt mindre høytidelig, noen forslag til hvordan jeg kan prøve å innlede en samtale der uten at det er for "obvious"?

Skrevet

Tror ikke jeg tør det, hva skal jeg si liksom..? Tenker snapchat kanskje er litt mindre høytidelig, noen forslag til hvordan jeg kan prøve å innlede en samtale der uten at det er for "obvious"?

Si hei :) hva har du å tape? Det værste som kan skje er at han ikke vil bli bedre kjent, og da er du jo tilbake der du er nå. Jeg har tatt kontakt med fler jeg har møtt på fest, noen har blitt til bekjentskaper andre har jeg møtt fler ganger etterpå og noen har jeg aldri snakka med igjen.

Skrevet

Er jo bare å si hei og spørre om han vil finne på noe en dag :)

AnonymBruker
Skrevet

Skriv; Hei, hvordan er formen etter helga? ;)

Anonymous poster hash: 5f142...a41
Skrevet

Ville kanskje svart han på snappene han sender, for om han vil snakke med deg så kommer han til å svare :) Det er også litt mer "uskyldig" enn rett på sak på Facebook..

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du føler det er rart å sende melding på Facebook så tidlig, så IKKE gjør det. Følg magefølelsen din :) Du kan jo svare på en av fellessnappene hans, med et spørsmål slik at du garantert får svar tilbake så kan dere dra i gang en samtale der. Etterhvert sende han en melding på Facebook angående et eller annet dere nevnte på snapchat? :) Lykke til!

Anonymous poster hash: b9edb...0df
AnonymBruker
Skrevet

Ville kanskje svart han på snappene han sender, for om han vil snakke med deg så kommer han til å svare :) Det er også litt mer "uskyldig" enn rett på sak på Facebook..

Jaa jeg har vurdert det, men alt han har sendt har vært så vanskelig å svart på.. Svarte på den første, men etter det ble det bare sånn "haha :)" og da visste jeg ikke hva jeg kunne si tilbake igjen. Jeg blir ekstremt lett betatt, og derfor blir alt ekstra vanskelig haha.. Tenkte jeg kunne prøve å sende en "liksom"-fellessnap til han, men er det noe jeg kan sende av slik at det går for han å svare?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...