Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2014 #42 Skrevet 19. mars 2014 Ville bare høre litt meninger rundt navnet Hermine? Fælt.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #43 Skrevet 19. mars 2014 Åh, jeg syns det navnet er så fint! Mange tenker kanskje Harry Potter ved første møte, men herregud, det går nok over fort når man blir kjent med personen! Kunne gjerne tenkt meg å kalle jenta mi for det Anonymous poster hash: 1dafa...fdd
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #44 Skrevet 19. mars 2014 Vakkert navn, men minner meg bare om Harry Potter... Og så lurer jeg på om et barn kan bli mobbet med et slikt navn...? Men, som sagt, vakkert navn Anonymous poster hash: b293e...54c
Thomasine Skrevet 19. mars 2014 #45 Skrevet 19. mars 2014 Aldri HØRT DEM bli mobbet? Neeei, da blir de nok ikke det. Var nok ikke så mange som hørte en jeg kjenner bli mobbet, heller.....Anonymous poster hash: ae72b...bb4 Næmen...sint? Ingen av foreldrene har noen gang nevnt at barna er blitt mobbet pga av navnet sitt - ei heller de. Var det da feil av meg å skrive slik jeg gjorde? Mange, unge jenter her inne som er ute etter krangel. Finn broren eller søstra di om du trenger diskutere tull... 1
lottepotte Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #46 Skrevet 20. mars 2014 å bli mobbet for det navnet tviler jeg på. jeg heter selv, Lotte, som rimer på Potte, Rotte og alt mulig. Har aldri blitt mobbet for navnet mitt men takk for tilbakemeldinger
ara Skrevet 22. mars 2014 #47 Skrevet 22. mars 2014 Blir barn mobbet for navnene sine da? Det har jeg ikke opplevd og jeg jobber med barn og har vært borti mange spesielle navn.. At noen "erter" litt å sier Fiselise eller Lotte potte så er ikke det mobbing. Man kan jo finne på sånne tullerim til alle navn Velg akkurat det navnet du vil du, TS Jeg hadde ikke hatt problemer med å kalle min datter Hermine. Det er på min liste over favorittnavn 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå