Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er fryktelig vondt å bli vraket av kjæresten. Har opplevd det selv på den grusomste måten. Men jeg har tro på at man i begynnelsen må ta smerten som kommer. Pleie seg selv de første par ukene. Men når man da skal videre, er det ofte en hjelp å tenke negativt om ex'en. Ikke husk de positive tingene, men konsentrer på det negative. Dersom han var utro, husk på smerten dette gav deg og overfør den negative følelsen til ham. Tenk at han mest sannsynlig aldri forandrer seg.

Hvis du ser typen med en ny dame, så ikke lag opp falske forhåpninger om at han helt sikkert har blitt presset inn i dette forholdet, han er med henne for å gjøre deg sjalu, han er med henne bare for å få seg noe, osv. Gå videre!! Ikke lag historier!!

Dersom man tenker litt lenger frem, se for deg hvordan han kan bli om noen år. Hvis han var en slask som aldri ryddet etter seg, vil dette bare bli verre og verre. Hygenen var kanskje ikke den beste..

:o Han var en utro slask, osv.

Dette er ganske effektivt å fokusere på dersom han har funnet en ny dame. Nå er det hun som får slite med alt det negative ved ham.

Vi har vel alle (jeg har ihvertfall) møtt igjen noen som vi var kjempeforelsket i før, og fått sjokk når vi ser hvordan de er nå!! :o

En type som jeg var veldig betatt av når vi gikk på skolen og som var kjempeflott, var en skikkelig kjekkas. Alle jentene lå langflat.

For en stund siden møtte jeg ham tilfeldig på butikken og fikk sjokk!! Han gikk i hullete joggebukse og t-skjorte, hadde en diger ølvom og stinket gammel røykelukt! :o

:hoho::hoho::hoho:

Jeg har sett ex'er som jeg var kjempestolt over å være sammen med som ikke akkurat er de samme kjekkasene i dag.

Dersom man fokuserer på dette etter å ha blitt såret, kan det hjelpe å komme videre.

Hvis typen i tillegg var en utro %&%&, eller behandlet deg dårlig på en eller annen måte, så fokuser på det.

Det er en mening med alt som skjer.

Dersom typen din har dumpet deg, så tenk at : Javel, det er hans tap!!

Den typen som dumpet deg var ikke den rette for deg. Det er noe mye bedre som venter på deg der ute og som du vil få det KJEMPEGODT sammen med. Mens du venter kan du jo pleie vennskap, nyte sommeren og kos deg! :blomst:

En :klem: til alle med kjærlighetssorg og med ønske om en fin sommer. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Utrolig bra skrevet!:) Og mye sant i det ja!:) Sliter selv med kjærlighetssorg, eller hvertfall sorg. Vet ikke om jeg er dumpet enda engang, bare det at han trengte tid til å finne ut hva han vil. Og vi har bare "vært sammen" i 1,5 uker....... Men skal tenke på det du nå skrev dersom dette ikke ender bra! Men ett lite lyspunkt nå nettopp: Han ringte til meg nå bare for å prate!:) Og sa han skulle ring igjen i morgen og!:) Jeg sal prøve å ikke få forhåpninger, men mest av alt skal jeg prøve å finne ut hva JEG vil! Om jeg i det hele tatt vil hoppe inn i noe videre forhold med denne mannen som blir usikker allerede etter 1,5 uker!

God sommer til dere alle sammen!:) Jeg stikker ut og nyter sola fra skyfri himmel nå!:)

Gjest Karianne J
Skrevet

Ja det er sant det du sier! Det hjelper å se på eks'n nå i dag: hvem er han i dag?

Min eks (som dumpet meg og var utro), har i dag lagt på seg minst 10 kg og har tapt seg skikkelig. Den nye dama hans er ikke noe å se på i det hele tatt..Da føles de ikke så ille lenger. De har fått et barn sammen også- mens med meg ville han ikke ta i et barn engang uten å klage.

Hvis eks'n virkelig har såret deg kan du jo registrere ham på manhaters.com :tunge1:

Skrevet

Takk for fint innlegg! Har flyttet ut fra "hjemmet" mitt og samboeren min nå i går. Klar for et nytt liv. Og klar for en tilværelse UTEN menn (iallefall foreløpig).

Prøver å tenke på at JEG er den med æren og stolthet i behold, og prøver å seile litt igjennom hverdagen på det. Og når jeg tenker på ham med den NYE, skal jeg være sint på HAM og ikke henne. Da han ble sammen meg for 1 1/2 år siden hadde han egentlig en kjæreste fra før (fikk jeg vite i ettertid...). Det er noe i det at måten du vinner dem på er også måten du taper dem på. Så da var det bare naturlig at han fikk ny kjæreste mens han ennå var sammen med meg. (Helvetes drittsekk!!! :evil: :evil: )

Og den nye dama må nok vente seg å bli dumpa på samme måte når han er klar for noe nytt igjen om en stund.

Det som hjelper meg mest nå er å føle at jeg har mistet respekten for ham. Og da er det lettere og mindre trist å se ham igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...