AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Hei! jeg har noen spørsmål ang solarium som jeg håpte noen kunne svare på! - burde man slå av ansiktssolen når man skal ta det? - hvordan er elixia solariumene? - hvor max lenge burde man ligge? - er det fortsatt betjeninger? hører så mye rart nå at jeg begynner å lure på hva som skjer med dem.. takk for svar :-) Anonymous poster hash: 9e376...730
fresia Skrevet 19. mars 2014 #2 Skrevet 19. mars 2014 Hei! jeg har noen spørsmål ang solarium som jeg håpte noen kunne svare på! - burde man slå av ansiktssolen når man skal ta det? - hvordan er elixia solariumene? - hvor max lenge burde man ligge? - er det fortsatt betjeninger? hører så mye rart nå at jeg begynner å lure på hva som skjer med dem.. takk for svar :-) Anonymous poster hash: 9e376...730 - jeg har alltid på ansiktssolen. hvorfor tenker du at man bør slå den av? - har ikke tatt sol på Elexia før - det som er anbefalt er vel max 30 minutter og da skal du ha en hudtype som ikke blir brent og tåler sol godt - har ikke opplevd at et solstudio har vært betjent før. kun automat
Gjest bustyvel Skrevet 19. mars 2014 #3 Skrevet 19. mars 2014 Du spør om Elixia har bra solarium, det var vel tidenes minst konkrete spørsmål. Hvert eneste Elixia-senter kan ha forskjellige typer solsenger, av ulik kvalitet og alder.
Neket Skrevet 19. mars 2014 #4 Skrevet 19. mars 2014 Jeg skrur alltid av ansiktssolen. Lettere å skjule rynkete kropp enn rynkete tryne!
Gjest crazycatlady Skrevet 19. mars 2014 #5 Skrevet 19. mars 2014 Jeg har på ansiktssolen i kanskje 5 min om jeg soler meg i 20. Tør ikke ha den på lenger, redd for rynker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå