AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Del Skrevet 17. mars 2014 Jeg har et student MasterCard fra DnB. Kredittgrensen på dette er 5000,-. Hvordan er det mulig å få forhøyet dette? Og hvor lang tid vil det ta før jeg får svar ca Anonymous poster hash: 89cfc...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #2 Del Skrevet 17. mars 2014 chatt med de, deg gjorde jeg og fikk høynet til 20000. For øvrig anbefaler jeg ikke deres kredittkort da den har høy rente. Jeg har byttet til Skandiabanken sitt. Jeg må fremdeles ha DNB som min hovedbank pga. huslånet, men bruker ikke deres kredittkort lengre... Anonymous poster hash: c020b...b89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dronningbia Skrevet 17. mars 2014 #3 Del Skrevet 17. mars 2014 Må jeg oppgi hva jeg har av inntekt eller noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #4 Del Skrevet 17. mars 2014 Må jeg oppgi hva jeg har av inntekt eller noe annet? ja tror det, men jeg fikk det og er "bare" student jeg også... Anonymous poster hash: c020b...b89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musaleem Skrevet 17. mars 2014 #5 Del Skrevet 17. mars 2014 Jeg forhøyet grensen for noen år siden, mener jeg fikk et spørsmål om jobb, men jeg husker ikke helt. Snakket med en over telefon og fikk grensen hevet med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #6 Del Skrevet 17. mars 2014 Forhøyet det rett før jul, hadde selv også bare 5000 kr. De spurte noen enkle spørsmål om hvorfor jeg ønsket og heve den, og så på betalingshistorikken min (spilte nok veldig positivt inn at jeg alltid har betalt alt, nesten med en gang), så fikk hevet den til 15 000 samme dag. Anonymous poster hash: c9434...632 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dronningbia Skrevet 18. mars 2014 #7 Del Skrevet 18. mars 2014 Prøvde å søkte om det fra nettbanken på "Øke kreditt på mastercard". Men hvor lang tid vil det ta før jeg får svar ca da? Noen som vet eller går ikke dette med student mastercard?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #8 Del Skrevet 18. mars 2014 Prøvde å søkte om det fra nettbanken på "Øke kreditt på mastercard". Men hvor lang tid vil det ta før jeg får svar ca da? Noen som vet eller går ikke dette med student mastercard?? Tok vel rundt en uke før jeg fikk svar. Har mastercard student fra DNB. Burde ikke være noe problem å få økt grensen, jeg har hatt 25 K som student uten særlig inntekt i mange år... Anonymous poster hash: caa62...79c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå