Gå til innhold

Tur/treningsvenn i Trondheim. Sliter med angst...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 25, student og mamma, snart gift. Men jeg sliter med angst, og har utviklet angst for angstanfall. Jeg går i terapi. Det skal hjelpe å trene, men problemet er at jeg kvier meg for det siden formen er dårlig og jeg mistolker "treningssymptomer" for angstsymptomer. Tror det hadde hjulpet å trene sammen med noen. Er det noen i Trondheim som er i samme sko? Eventuelt vet om en treningsgruppe med relativt lav intensitet?

Anonymous poster hash: eff85...78b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også en jente i 20-åra som studerer i Trondheim. :)

Er veldig glad i å gå turer rundt i området.

Hvor i Trondheim bor du?

(Tenker at det er greit å bo i såpass kort avstand at man ikke trenger ta buss til hverandre).

Anonymous poster hash: 9da9e...6d1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også en jente i snart midten av tyveårene som er glad i løpe\gå turer. Er student og har lange dager på lesesalen, og har dermed behov for å jogge eller gå en tur på fritiden, så jeg kan gjerne bli med. :)

Anonymous poster hash: 49627...c13
AnonymBruker
Skrevet

Dere som går en del turer her i Trondheim - har dere noen bra forslag til nye runder jeg kan gå? :)

Anonymous poster hash: 3b202...32a
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også en jente i 20-åra som studerer i Trondheim. :)

Er veldig glad i å gå turer rundt i området.

Hvor i Trondheim bor du?

(Tenker at det er greit å bo i såpass kort avstand at man ikke trenger ta buss til hverandre).

Anonymous poster hash: 9da9e...6d1

Nå er ikke jeg TS, men jeg bor midt i sentrum. :)

Dere som går en del turer her i Trondheim - har dere noen bra forslag til nye runder jeg kan gå? :)

Anonymous poster hash: 3b202...32a

Jeg jogger en del i bykjernen. Er nesten aldri hjemme før på kvelden og da tør jeg ikke å jogge utenfor sentrum. Ila, bakklandet og solsiden er vel områder hvor det er fint å gå turer?

Anonymous poster hash: 49627...c13

AnonymBruker
Skrevet

Ts, her. Er mer et gåmenneske enn et jogge/løpemenneske, trolig fordi jeg alltid har hatt håpløs kondis og nå jo er redd for å bli andpusten... Sykle og gå tur er kjekt. Merker jo at jeg er litt håpløs da, for jeg er jo egentlig "redd" for andre folk, så å spørre her sånn er jo litt hode under vann situasjon :-P Men jeg prøver nå likevel. Bor ved Lilleby.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du trenger turvenner kan du sjekke Tjukkasgjengen: https://www.facebook.com/Tjukkasgjengen

Anonymous poster hash: 7351c...5a3

No offense, men må man ikke være tjukkas for å være med der? Jeg er (litt for) undervektig så spørs om de vil ha meg med...

AnonymBruker
Skrevet

No offense, men må man ikke være tjukkas for å være med der? Jeg er (litt for) undervektig så spørs om de vil ha meg med...

Det tror jeg ikke er noe problem, det ser ut som at det er en gruppe for folk som trener med lav intensitet og det er vel nettopp det du er ute etter? Ser dog ut som at det er en del eldre folk i gruppen, men de kan være riktig så koselige:-)

Jeg er ganske slank\tynn og jeg hadde ikke nølt med å bli med dersom jeg var i din situasjon, du kan også forklare hvorfor du vil delta:-)

Anonymous poster hash: 20d48...cac

AnonymBruker
Skrevet

Du kan også ta kontakt med røde kors og høre om du kan få en besøksvenn, så kan dere trene i lag?

Anonymous poster hash: 20d48...cac
  • 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 25, student og mamma, snart gift. Men jeg sliter med angst, og har utviklet angst for angstanfall. Jeg går i terapi. Det skal hjelpe å trene, men problemet er at jeg kvier meg for det siden formen er dårlig og jeg mistolker "treningssymptomer" for angstsymptomer. Tror det hadde hjulpet å trene sammen med noen. Er det noen i Trondheim som er i samme sko? Eventuelt vet om en treningsgruppe med relativt lav intensitet?

Hei!

Jeg er i ganske samme situasjon, psykisk sett. Jeg trener på 3t, men har problemer med å dra dit alene... Trener du på 3t? I så fall kunne vi kanskje trene sammen? Bor ganske nærme deg :)

Anonymous poster hash: 209b9...1f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...