AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Har da møtt en jente jeg liker veldig godt på byen, og etter hva jeg har klart å kalkulere, kommer vi ganske så godt overens. Problemet jeg nå sitter med er denne 3-dagers regelen alle mine mannlige venner forteller meg om. Altså at jeg ikke skal ta kontakt før om 3 dager, slik at jeg viser at jeg har kontroll. Er det mange damer her på forumet som har lignende erfaring. I så fall, hva pleier inntrykket å være når du først får en melding/samtale nesten en halv uke siden dere først møttes? Må også si jeg er meget nærvøs, og har ingen idè om hva jeg skal si/skrive. Noen kan hjelpe meg litt ut her? Begynner å bli nogen år siden sist jeg var i dating-gamet Anonymous poster hash: 96172...880
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 3-dagersregel? LOOOOOOOOOL Anonymous poster hash: 209c0...776 2
dillyduzit Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 Du skriver at det var hyggelig og vil gjerne treffes igjen. Før det er gått 3 dager. 4
Gjest Faerunpedia Skrevet 17. mars 2014 #5 Skrevet 17. mars 2014 Hvis jeg ikke hører noe før det har gått 3 dager antar jeg at han ikke er veldig interessert.
Gjest Vevila Skrevet 17. mars 2014 #6 Skrevet 17. mars 2014 Jeg pleier som regel å gi lyd eller forvente å høre noe dagen etter. Har det gått 3 dager er personen plassert i bakhodet og jeg tenker at han umulig kunne være særlig interessert. Bare send SMS du TS!
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #7 Skrevet 17. mars 2014 TS her: Tusen takk for alle svar Det var rett det jeg tenkte tross alt. Men da gjenstår det bare å sende den hersens meldingen. Som jeg ærlig talt ikke har peiling på hva som skal stå. Kan dere gi noen eksempler? Anonymous poster hash: 96172...880
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #8 Skrevet 17. mars 2014 TS her: Tusen takk for alle svar Det var rett det jeg tenkte tross alt. Men da gjenstår det bare å sende den hersens meldingen. Som jeg ærlig talt ikke har peiling på hva som skal stå. Kan dere gi noen eksempler?Anonymous poster hash: 96172...880 "Hei, var hyggelig å treffe deg på lørdag, lyst til å ta en kaffe/øl en dag?"Anonymous poster hash: e5d41...2ac 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #9 Skrevet 17. mars 2014 TS: "Hei, var hyggeligå treffe deg i helgen, lyst til å ta en matbit eller kaffe en dag? :)" funker dette!? Anonymous poster hash: 96172...880 1
Gjest Faerunpedia Skrevet 17. mars 2014 #10 Skrevet 17. mars 2014 TS: "Hei, var hyggeligå treffe deg i helgen, lyst til å ta en matbit eller kaffe en dag? :)" funker dette!?Anonymous poster hash: 96172...880 Jepp, det funker:)
Apehjerne Skrevet 17. mars 2014 #11 Skrevet 17. mars 2014 Om en date hadde bedrevet regler og spill så hadde han havna rett i arkivboksen. Maken til fjas skal man lete lenge etter
Gjest Svampebob1 Skrevet 17. mars 2014 #12 Skrevet 17. mars 2014 Det beste er som regel å sende SMS når man føler for det selv. Venter man for lenge, så kan det indikere at man ikke er så interessert. Jeg tror at det er bedre at du ser an henne litt jeg.. hvor ivrig og imøtekommende var hun? Hvordan reagerer hun på at du viser interesse? Virker hun til å like at du er interessert, så ser jeg ingen grunn til å vente :-). 3-dagers regelen passer som regel best på de som ikke er helt klare enda. Til de som trenger litt mer tid, liksom :-P
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #13 Skrevet 17. mars 2014 Jeg liker at han sender melding dagen etter. Anonymous poster hash: c3158...a4f 2
Gjest Absolutt Skrevet 18. mars 2014 #14 Skrevet 18. mars 2014 Send melding når du føler for det, nå og ellers fremover i datingfasen. Drit i resten.
Hapa Skrevet 18. mars 2014 #15 Skrevet 18. mars 2014 TS, send melding akkurat når du føler for det og blås i tåpelige regler og spill. Dersom hun har sans for deg, og det kan det jo virke som hun har, blir hun uansett glad for at du sender meldingen! Husk: bare umodne gutter og jenter bryr seg om regler og spill, de modne gjør det de selv ønsker...
Marie90 Skrevet 18. mars 2014 #16 Skrevet 18. mars 2014 Grunnen til at enkelte begynte å tenke slik er jo at man ikke skal vaere for pågående. Men dette er som regel kun et problem for menn med dårlige antenner, dårlige muligheter og som trenger å etterlikne andre menns oppforsel. Menn med aktive sosiale liv er ikke tilgjengelige hele tiden, menn med gode sjanser på datingmarkedet sitter ikke og stresser over hver enkelt kvinne de moter hele tiden. Poenget med "game" teknikker er å adoptere samme tankegang og forhåpentligvis få de samme resultatene. Problemet er at dette blir et korthus som til slutt vil falle. Hvor lang tid det går ift. meldinger skal du ikke stresse for mye over. Hvis hun er interessert er det ikke et turn off å få melding neste dag. Hvis hun ikke er interessert, spiller det ingen rolle hvor lenge du droyer. Det ER et turn off om en mann er for pågående og fremstår desperat men det skal langt mer til. "Clingy" er noe som skjer dersom du f.eks. sender flere meldinger etter hverandre uten svar, maser, ikke lar henne puste. Slik det har foregått for meg er at fyr A et par dager etter vi mottes sender meg en melding og sier det var hyggelig og treffe meg. Jeg kan ganske enkelt svare at det var hyggelig å treffe ham også. Han spor deretter om jeg har vaert på Restaurant X tidligere. Jeg sier nei, har hoert om den, men aldri vaert der. Han skriver "vil du dra og spise der, fredag kveld, kl 21?" og jeg svarer selvsagt ja (hvis jeg er interessert). Ved de anledningene jeg har endt opp med å date en fyr starter det som regel slik. Han tar initiativ - tydelig, men casual - og gir deretter en presis invitasjon. Han tar charge, tar en beslutning selv (fremfor virrete meldinger der det tar evigheter å bli enige om planer og man ender opp med å lure pv hvorvidt fyren har noe ryggrad overhodet). Hold det enkelt, ikke overdriv smileybruk, tenk på hvordan du ville kontaktet en venn eller slektning og ikke beveg deg for langt vekk fra det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå