AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Når dere tok initiativet å bli sammen med en gutt dere var interessert i? Spurte dere om å finne på noe, adda dere dem, tok dere kafeetur etc? Hvordan fikset dere det? Og funket det? Dele litt med oss:) Anonymous poster hash: 29b1b...7bd
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Jeg sendte mld til han når jeg var på fest i passelig avstand til der han bodde, og lurte på om han ville komme. Helt plane! Kunne han ikke, kunne jeg finne på å svare at det fikk bli neste gang i stedet. Jeg visste at han var litt interessert, ellers hadde jeg ikke sendt mld til han. Etter et halvt år med slikt spurte jeg om han ville bli med og trene en gang siden jeg husket at han hadde medlemskap samme sted som meg. Han ble med og det var egentlig starten på at vi hang mer sammen. Til slutt spurte jeg han i en blackout-fylla om ikke vi skulle bli sammen - fordi jeg likte han så ille ille godt og han var sååååå god med meg. Vi ble sammen 2 mnd før jeg var klar over at vi var sammen. Anonymous poster hash: e517f...cc6
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 Jeg hintet helt til han tok hintet om at jeg var interessert og fikk han til å be meg ut på en kaffe. Gutter liker å jage litt, men de må føle seg litt trygg på at du kommer til å si ja hvis de spør... Anonymous poster hash: 82c60...096
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 Oh, så godt å høre!:D Anonymous poster hash: 29b1b...7bd
RockyRose Skrevet 17. mars 2014 #5 Skrevet 17. mars 2014 Ei veninne la han til på facebooken min som ein "facerape". Andre veninna mi begynte å poke han som ein "facerape". Deretter begynte vi å poke kvarandre inntil han i fylla spurte om eg ville kome på besøk til han, noko eg gjorde. Kvelden etter sendte eg ei melding til han som stod "Du veit sugemerke er ut sant? ;-)". 4 år etter dette held vi fortsatt ilag :-)
calio Skrevet 17. mars 2014 #6 Skrevet 17. mars 2014 Jeg sendte han melding på Facebook (vi var allerede venner der, men kjente ikke hverandre) og spurte om noe skikkelig tilfeldig. Etter det bare begynte vi å snakke. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #7 Skrevet 17. mars 2014 Hvordan hinter jeg at jeg er interessert? Anonymous poster hash: 29b1b...7bd
Jus sanguinis Skrevet 17. mars 2014 #8 Skrevet 17. mars 2014 (endret) Jeg sendte mld til han når jeg var på fest i passelig avstand til der han bodde, og lurte på om han ville komme. Helt plane!Anonymous poster hash: e517f...cc6 Jeg tror ikke hun ønsker å plane når hun sjekker opp en mann. Endret 17. mars 2014 av Jus sanguinis
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #9 Skrevet 17. mars 2014 Flere? Anonymous poster hash: 29b1b...7bd
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #10 Skrevet 17. mars 2014 Jeg satte meg ned ved siden av han på sofaen på en fest og sa at jeg hadde lenge vært interessert i han og ville gjerne bli bedre kjent. I dag er vi kjærester. Anonymous poster hash: 8925e...70a
Veggdyret Skrevet 17. mars 2014 #11 Skrevet 17. mars 2014 Jeg inviterte meg selv på overnattingsbesøk. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #12 Skrevet 17. mars 2014 innser at jeg må komme meg bort fra detta stedet....(altså her jeg bor) Her er mannfolka ikke interessert i deg, med mindre de får fitte.... har vært singel og uten mann for lenge kjenner jeg... deres måte å flørte på er å klå (rett på puppene) så fort man gir dem et kyss... klassy.... aldri vært på date heller har hatt en seriøs kjæreste..... Anonymous poster hash: 0c191...ab7
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #13 Skrevet 17. mars 2014 Huff, ja kom deg vekk fra den plassen! Anonymous poster hash: 29b1b...7bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå