Gå til innhold

Jenter, hvordan gikk dere frem ...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når dere tok initiativet å bli sammen med en gutt dere var interessert i? Spurte dere om å finne på noe, adda dere dem, tok dere kafeetur etc? Hvordan fikset dere det? Og funket det?

Dele litt med oss:)

Anonymous poster hash: 29b1b...7bd
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sendte mld til han når jeg var på fest i passelig avstand til der han bodde, og lurte på om han ville komme. Helt plane! Kunne han ikke, kunne jeg finne på å svare at det fikk bli neste gang i stedet.

Jeg visste at han var litt interessert, ellers hadde jeg ikke sendt mld til han.

Etter et halvt år med slikt spurte jeg om han ville bli med og trene en gang siden jeg husket at han hadde medlemskap samme sted som meg. Han ble med og det var egentlig starten på at vi hang mer sammen.

Til slutt spurte jeg han i en blackout-fylla om ikke vi skulle bli sammen - fordi jeg likte han så ille ille godt og han var sååååå god med meg. :plystre: Vi ble sammen 2 mnd før jeg var klar over at vi var sammen. :icon_lol:

Anonymous poster hash: e517f...cc6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hintet helt til han tok hintet om at jeg var interessert og fikk han til å be meg ut på en kaffe. Gutter liker å jage litt, men de må føle seg litt trygg på at du kommer til å si ja hvis de spør...

Anonymous poster hash: 82c60...096
AnonymBruker
Skrevet

Oh, så godt å høre!:D

Skrevet

Ei veninne la han til på facebooken min som ein "facerape". Andre veninna mi begynte å poke han som ein "facerape". Deretter begynte vi å poke kvarandre inntil han i fylla spurte om eg ville kome på besøk til han, noko eg gjorde. Kvelden etter sendte eg ei melding til han som stod "Du veit sugemerke er ut sant? ;-)". 4 år etter dette held vi fortsatt ilag :-)

Skrevet

Jeg sendte han melding på Facebook (vi var allerede venner der, men kjente ikke hverandre) og spurte om noe skikkelig tilfeldig. Etter det bare begynte vi å snakke. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan hinter jeg at jeg er interessert?

Skrevet (endret)

Jeg sendte mld til han når jeg var på fest i passelig avstand til der han bodde, og lurte på om han ville komme. Helt plane!

Anonymous poster hash: e517f...cc6

Jeg tror ikke hun ønsker å plane når hun sjekker opp en mann.

Endret av Jus sanguinis
AnonymBruker
Skrevet

Flere?:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg satte meg ned ved siden av han på sofaen på en fest og sa at jeg hadde lenge vært interessert i han og ville gjerne bli bedre kjent. I dag er vi kjærester.

Anonymous poster hash: 8925e...70a
Skrevet

Jeg inviterte meg selv på overnattingsbesøk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

innser at jeg må komme meg bort fra detta stedet....(altså her jeg bor)

Her er mannfolka ikke interessert i deg, med mindre de får fitte.... har vært singel og uten mann for lenge kjenner jeg... deres måte å flørte på er å klå (rett på puppene) så fort man gir dem et kyss... klassy....

aldri vært på date heller :trist:

har hatt en seriøs kjæreste.....

Anonymous poster hash: 0c191...ab7
AnonymBruker
Skrevet

Huff, ja kom deg vekk fra den plassen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...