Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det med disse frisørene????? Jeg sier jeg vil ha håret MITT slik og slik... MEn NEIDA de vet jo best hva som er fint, så de tar seg bare friheten til å gjøre som de selv vil. Hva er det med det da? Skal man ikke høre på kundene sine?? Nå har jeg opplevd det igjen, jeg går til frisøren og forklarer tydelig hvordan jeg vil ha det, men så gjør de bare motsatt og jeg ender opp med å se helt grusom ut! Jeg er så utrolig lei, dette skjer nesten hvergang! Hva kan jeg gjøre for at de hører på meg? Hvis de ikke klarer å fikse håret slik jeg vil, kan de jo bare si ifra.. så slipper jeg dette dritte!

Anonymous poster hash: dc636...2d5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever det samme, har alltid tenkt at det er forklaringen min det er noe galt med, men tydeligvis ikke.

Anonymous poster hash: 170fb...9c8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke, jeg. Har både vært misfornøyd og fornøyd etter frisørturene.

De beste frisørene har for øvrig gitt meg gode råd og veiledning, som jeg har videreført videre/ønsket hos andre frisører. At det ikke blir helt likt sier vel seg selv.

Anonymous poster hash: 7e5d5...bb7
AnonymBruker
Skrevet

Det beste er å komme med bilde eksempler.
Jeg lagrer et bilde på mobilen av en hårfasong jeg vil ha, og viser det til frisøren :)

Anonymous poster hash: 72554...493
  • Liker 1
Skrevet

Og så må man ha en fast frisør.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt med bilder, men det blir ikke slik jeg vil :S Og jeg vil gjerne ha samme frisør men hvis de ikke gjør som jeg vil gidder jeg ikke dra dit igjen.. for meg er dette en evig jakt..

Anonymous poster hash: 1e885...2cb
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever det samme, har alltid tenkt at det er forklaringen min det er noe galt med, men tydeligvis ikke.

Anonymous poster hash: 170fb...9c8

Det er utrolig irriterende, spesielt siden man betaler masse penger for det..

AnonymBruker
Skrevet

Off, jeg føler sånn med deg! :hug: Jeg begynner å bli "voksen" og skulle ha frisyre. Hadde bilde og opplevde god kjemi med frisøren og jeg sa at jeg ville ha en frisyre jeg ikke måtte style meg til. Jeg begynner å bli bekymret når håret er klippet og hun skal gjøre seg ferdig. Hun styler. Jeg er kjempe-fin når jeg går ut derfra for hun har jo brukt minst 20 min på styling men jeg har en dårlig følelse i maven. Når jeg vasker håret og ser hvordan det virkelig ser ut så har hun klippet meg tvers i fallet i håret mitt så det står ut som tufser rundt hele hodet.

Klage? Aptzh! Jeg kunne få komme tilbake så de fikk rote mer med hodet mitt. Det kom jo ikke på tale.

Jeg ble faktisk deprimert, håret er så viktig og det tok nesten 4 måneder før det var blitt så langt igjen at fallet la seg innover og normalt.

Hun fikk en skikkelig "omgang" av meg på Gule Sider. Finnes det ikke også en sånn "vurderings-side" for alt fra restauranter til frisører? Jeg husker ikke hva den heter.

Jeg skal aldri klippe frisyre igjen, her blir det langt hår med stusseklipp til jeg dør, jeg har fått frisør-angst!

Anonymous poster hash: 67777...c75
Skrevet

Jeg og så ut som en troll etter frisørbesøk, jeg hadde hår til 5 cm under skulderhøyde og ba frisøren klippe tuppene. 3 cm langt hår i bakhodet er IKKE å klippe tupper, og ikke hadde jeg skadet hår heller.

Håret mitt går ned til rumpa nå...... tør ikke dra til frisør enda :sjokkert:

Skrevet

Jeg føler akkurat det samme og liker derfor ikke å dra til frisør. Heldigvis har jeg ei søster som er flink til å klippe så hun kan fikse det.

Men sist jeg gikk til frisør ble jeg faktisk fornøyd så det finnes håp :D

Skrevet

Jeg skulle klippe skrålugg hos frisøren en gang, men hun klippet den rett i steden. Ikke nok med det men den ble altfor kort når håret mitt tørket ( har endel volum)

Så jeg måtte bruke spenner i flere måneder før den vokste ut i igjen og jeg klipte luggen min SELV.

Gjest lillelarve
Skrevet

Jeg går ikke til frisør lengre. Har blitt fornøyd en gang før, men ellers har de gjort det stikk motsatte...

AnonymBruker
Skrevet

Interessant at mange er misfornøyde etter frisøren... Men hva gjør dere hvis dere vil farge det? Det er mitt problem, fordi jeg tørr ikke farget det selv.. men jeg blir alltid misfornøyd hos frisører...

Skrevet

Ah...husker fra den såre ungdomstiden når jeg skulle klippe av meg mitt halvlange hår.

Gikk til frisøren og ba om å få klippet bob (var såååå på moten). Frisøren overhørte meg glatt og klippet meg helt kort. Følte jeg hadde den verste kjærringsveisen noen sinne, og det tok mange år før jeg gikk til frisør igjen (klipte meg privat). Hadde bare lyst til å krype under dyna og bli der. Var smågretten helt til håret vokste ut igjen :ler:

Har fortsatt traumer og nekter å sette meg i stolen til annet enn min faste frisør. Blir ikke alltid fornøyd der heller, men hun skamklipper meg i det minste ikke!

Skrevet

Dump han!

Frisøren?

Skrevet

Frisøren?

Vet ikke. Tenkte bare det var et godt råd siden 99% av alle tråder her inne spyr ut samme råd

Skrevet

Haha, kjenner til problemet.

Frisører vet best vettu ;)! Er det 10cm av håret som er slitt, så skal det av, selvom du bare vil ha 5cm av.

Søsteren min er frisør og på de to salongene hun har jobbet, har hun vært den som har tatt inn mest penger i løpet av dagen, fordi hun faktisk hører på kunden.

Uansett, et lite tips er å faktisk gå til lærlinger. De er redde for å gjøre feil og er veldig opptatte av at vi skal være fornøyde. Alltid hatt gode erfaringer med lærlinger (selvom det kan ta mye lengre tid).

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var attenår gikk jeg til en frisør som ødela det lange håret mitt. Hadde hår ned til magen og ville gradere håret litt, frisøren tok all lengden og jeg fikk kort, gradert hår. Gråt da jeg kom hjem og det ble flere år med sparing.

Hver gang jeg går til frisør, er jeg flink med å presisere hvordan jeg vil ha det, og får jeg kommentarer om at "men håret er slitt og jeg vil sterkt anbefale å ta alt det som er slitt", da må jeg gjenta at "nei, det er ikke aktuelt" og fortelle akkurat hvor mange centimeter frisøren får klippe. Én gang var det en frisør som svarte at jeg ikke kom til å se så stor forskjell om jeg ikke tok alt det som var slitt og gjentok dette flere ganger - jeg så forskjell (og håret mitt var ikke så slitt om hun skulle ha det) og nei, jeg gikk ikke tilbake igjen. Respekter kunden din liksom, den er han\hun som skal ha frisyren på en daglig basis.

Anonymous poster hash: 2dcbf...cda
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har så og si aldri vært misflornøyd med frisøren min, untatt en eneste gang. Jeg var tenåring på 80-tallet og ønsket meg permanent. Det var bare en frisør i bygden som jeg bodde i og hun var ikke helt ung, for å si det slik. Resultatet ble en kort kjerringfrisyre fullt i krøller. Da hun var ferdig, så jeg ut som en gamle dame. Hun hadde klippet meg kort mot min vilje. Jeg var snar med å ta antipermanent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...