camie Skrevet 2. juni 2004 #1 Skrevet 2. juni 2004 Det ordner seg for snille jenter!..... Her er bilen vi skal ha på bryllupsdagen. Så nå er både bilen og buketten i orden og notene er overlevert til organisten. (vil dere jenter som ville ha notene send meg en PM da jeg lider av alzheimer og ikke husker hvem som ville ha notene.....) Det var så deilig i går når jeg var å pratet med floristen, hun forsto akkurat hva jeg mente, så dette blir bra! Skal nedover med bilde av kjolen for den var hun litt nysgjerrig på.... *danse rundt*
Glossy Skrevet 2. juni 2004 #4 Skrevet 2. juni 2004 den bilen var rett og slett FET!!! Utrolig stilig!!
Gjest Tex Skrevet 2. juni 2004 #6 Skrevet 2. juni 2004 :o Bil, ja....... Stilig!! Kult med alt som er i orden.....
camie Skrevet 2. juni 2004 Forfatter #11 Skrevet 2. juni 2004 Ser dere hvordan jeg gliser?.....*glise helt rundt snart*
Bokalven Skrevet 3. juni 2004 #13 Skrevet 3. juni 2004 Her er bilen vi skal ha på bryllupsdagen. Haaper det ikke blir regn, da, slik at dere kan kjoere med taket nede!
camie Skrevet 3. juni 2004 Forfatter #14 Skrevet 3. juni 2004 Haaper det ikke blir regn' date=' da, slik at dere kan kjoere med taket nede! [/quote'] Vi krysser fingrene for at det blir bra vær! Blir det ruskevær har vi en annen bil som "back up"
nessi Skrevet 4. juni 2004 #18 Skrevet 4. juni 2004 Kjempe kuul bil. Godt å høre at alt ordner seg :-)
MIKKELBRUD Skrevet 5. juni 2004 #19 Skrevet 5. juni 2004 Lekker bil, og så herlig at det ordnet seg med florist
Piarina Skrevet 6. juni 2004 #20 Skrevet 6. juni 2004 Utrolig tøff!!!! Kjempestilig!!! Det står at den er trang og ribbet for komfort, men det gjør jo ikke noe. Vi jenter er jo vant til å lide for skjønnheten... Bare du har plass til kjolen? Og pass på håret hvis dere skal kjøre fort, det kan fort "lime seg sammen" i en stor bust. Bare et lite tips.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå