Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min ble 40 år nå i helga, og vi hadde da en fest hjemme hos han. I gave hos et par venninner av han fikk han kondomer, "sex-bok" og diverse andre ting fra kondomeriet. Vet ikke helt om jeg syns noe om det..at hans venninner oppfatter gan som veldig seksuell (noe han er). Dette er ikke venninner han har hatt sex med, men tydeligvis uttrykt en interessefor temaet overfor. Jeg kjenner knapt damene.

Anonymous poster hash: 1703c...f7a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min ble 40 år nå i helga, og vi hadde da en fest hjemme hos han. I gave hos et par venninner av han fikk han kondomer, "sex-bok" og diverse andre ting fra kondomeriet. Vet ikke helt om jeg syns noe om det..at hans venninner oppfatter gan som veldig seksuell (noe han er). Dette er ikke venninner han har hatt sex med, men tydeligvis uttrykt en interessefor temaet overfor. Jeg kjenner knapt damene.

Anonymous poster hash: 1703c...f7a

Det er ikke så lett å handle gaver til menn som til kvinner, mener nå jeg. Så da er det lett å ta en morsom en og gi noe man vet de fleste menn har interesse av :wink: . De vet jo at han er sammen med deg (?), så ta det som en gave til dere begge.

Jeg hadde ikke lest noe mer inn i det.

Hva skulle de ha kjøpt? Noe til kjøkkenet? Ny drill? Truser og sokker?

Anonymous poster hash: b4c21...a17

Skrevet

Herregud assa. Noen damer er bare så vanvittig hårsåre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...