Gjest Bettina:-) Skrevet 2. juni 2004 #1 Skrevet 2. juni 2004 manhaters.co mer et tilbud til alle som føler seg skikkeli sviktet av sine eks'er, enten forholdet har vært kortvarig eller langvarig. Jenter fra hele verden har registrert sine eks'er som dumpet dem, på denne siden. Mange av damene har skrevet masse detaljer om forholdet de hadde sammen og det er jo ganske avslørende for svinet det gjelder. Poenget med siden er vel at kvinner over hele verden advares mot akkurat denne mannen, pga. dårlige prestasjoner i senga eller andre mindre sympatiske trekk. Jeg skal hvertfall registrere et par av mine eks'er der (svin), å rate dem med dårlige poengscores på senge-prestasjoner og tortur, slik at verdens kvinner herved er advart!
Gjest Fighter Skrevet 2. juni 2004 #2 Skrevet 2. juni 2004 Blir ikke det litt barnslig, med mindre det er faktiske overgrep han har gjort?
Arkana Skrevet 2. juni 2004 #4 Skrevet 2. juni 2004 Jeg synes det er utrolig umodent og dårlig. For ikke å snakke om at disse kvinnene sikkert hadde like mye skyld i at forholdet gikk i stykker og de er vel neppe guds gave til mannen når det gjelder sengeprestasjoner de heller.
Gjest Susanne Oops! Skrevet 2. juni 2004 #5 Skrevet 2. juni 2004 Kan man virkelig registrere drittsekk-ekser der? Herregud, det skal jeg jammen gjøre, de to siste jeg datet var faktisk skikkelige pøbelsvin begge to! :evil:
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2004 #6 Skrevet 2. juni 2004 Når skal kvinner slutte med å være martyrer? :evil: Noe så patetisk.
Arkana Skrevet 2. juni 2004 #7 Skrevet 2. juni 2004 Og det forbauser meg ikke at de to eneste som påstår de liker dette er anonyme i dag.....
Gjest Devil's Spawn Skrevet 2. juni 2004 #8 Skrevet 2. juni 2004 Blir ikke det litt barnslig' date=' med mindre det er faktiske overgrep han har gjort?[/quote'] Overgrep eller ikke overgrep, kke måten å gjøre det på uansett....
Gjest Fast KG-bruker Skrevet 2. juni 2004 #9 Skrevet 2. juni 2004 Mannen min gjennom ti år bedro meg med en elskerinne på jobben sin. Jeg glemmer aldri det sviket han har begått overfor meg og barna. Jeg tilgir ham aldri og det svinet kunne jeg godt tenke meg å registrere. Noen ganger er det godt å få det svart på hvitt. :-?
simsalabim Skrevet 2. juni 2004 #10 Skrevet 2. juni 2004 Nei sånt syns jeg er barnslig og patetisk,uansett hvor mye jeg har blitt såra og bedratt.
Gjest TomKrus Skrevet 2. juni 2004 #12 Skrevet 2. juni 2004 Herregud hvor patetisk. Det er jo jenter som har registrert typer der bare fordi de har dumpet dem (uten å ha bedratt dem). Jepp, denne siden fikser nok på selvtilliten til slike jenter Får litt "she devil"-vibber, jeg. Ser for meg forsmådde ekser som lusker rundt i buskene til ekstypen, keyer bilen og driver med telefonterror.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 2. juni 2004 #13 Skrevet 2. juni 2004 Sikkert jenter som aldri får seg noe
Gjest Fighter Skrevet 2. juni 2004 #14 Skrevet 2. juni 2004 Forsåvidt enig. Jeg tror enkelte(noen ytterst få) kanskje hadde hatt godt av en advarsel før de gikk inn i et forhold, men ikke på den måten. Kjenner flere som har blitt mishandla av kjæresten og skjønne hvis de ikke vil at andre skal oppleve det samme. Men et register blir for dumt.
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2004 #15 Skrevet 2. juni 2004 Unnskyld, men har du tatt pilla de i dag? ja, hvor mange ok menn skal havne der da? Det er vel to i et forhold? Hevngjerrige er disse kvinnene. Kan vel umulig være lovlig å reg.med navn?
Gjest Lizzy34 Skrevet 2. juni 2004 #17 Skrevet 2. juni 2004 Jeg har lest på sidan der og det er kvinner fra hele verda som har registrert eks'ene sine der. Ikke alle har hatt dårlige menn, noen har gitt dem gode poengsummer. Ikke overraskende er det USA som leder an kampen. Blant mine eks'er er det vel bare en jeg kunne tenke meg å registrere der. Han oppførte seg ikke bra mot meg, så han kan godt få litt tilbake Det er ikke noe gale i dette, det er jo litt moro lell. Sammenlikna med alt han gjorde mot meg fortjene han egentlig å stå på lista, syns no jeg.
Gjest GreenSky Skrevet 2. juni 2004 #18 Skrevet 2. juni 2004 Nei! Selv om han oppførte seg råttent, ønsker jeg ikke å oppføre meg råttent tilbake. En har da visse prinsipper.
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2004 #19 Skrevet 2. juni 2004 Tja, det er visst flere som har angitt dårlige One Night Stands de har hatt med fullt navn der. Tydeligvis trenger de ikke å ha vært i lag med fyren, det holder med å ha datet ham eller bare hatt sex med han.
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2004 #20 Skrevet 2. juni 2004 Tja, det er visst flere som har angitt dårlige One Night Stands de har hatt med fullt navn der. Tydeligvis trenger de ikke å ha vært i lag med fyren, det holder med å ha datet ham eller bare hatt sex med han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå