AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Jeg har funnet drømmekjolen! Men de har ingen utsalgssteder i Norge, omtrent alt er i USA. Har noen av dere erfaringer med å kjøpe kjole på nettet? Svigermor er flink å sy, så hun kan nok gjøre eventuelle justeringer. Noe spesielt man må tenke på? Anonymous poster hash: b38bb...33d
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 Jeg bestilte fra bestbridalpices.com. Kjolen var helt perfekt, den første brudekjolen jeg har hatt på meg som har passet så fint :-) Kvaliteten på kjolen er veldig bra. Når jeg kjøpte så hadde dei en kampanje der en fikk sko og slør til en viss verdi med på kjøpet. leveringen tok 3 mnd men der står når den er forventet levert. Anonymous poster hash: 93084...1ad
Wonders Skrevet 19. mars 2014 #3 Skrevet 19. mars 2014 min er fra ebay. Bestillte en størelse opp. Det er lettere å sy inn enn å måtte vide ut noe som ikke har noe å gå på.
Babi Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Anbefaler DH Gate. Stod leveringstid 3 mnd men leveringen kom etter 2 uker... Og ja, lurt å bestille en str opp eller oppgi mål i bestillingen så finner de rett størrelse til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå